Wpis z mikrobloga

SZACUNEK DLA LUDZI KTÓRZY BEZ SŁOWA PRACUJĄ W BYDGOSKIEJ PESIE OD 6 DO 18 W ŚWIĘTA (LUB 18-6) BY ZDĄŻYĆ I ZAKŁAD ZATRUDNIAJĄCY KILKA TYSIĘCY OSÓB PRZETRWAŁ KRYZYS, W ICH RĘKACH LEŻĄ NIE TYLKO ICH MIEJSCA PRACY ALE Z SETEK FIRM DOSTAWCZYCH I NIE TYLKO #bydgoszcz #pesa #swieta #ekonomia #4konserwy GDYBY TO BYŁA KOPALNIA TO ZARAZ BY WYSZŁY ZWIĄZKI - DAWAĆ PODWYŻKI ALBO ZARAZ PALILIBY OPONY
f.....d - SZACUNEK DLA LUDZI KTÓRZY BEZ SŁOWA PRACUJĄ W BYDGOSKIEJ PESIE OD 6 DO 18 W...

źródło: comment_jKBIq8wEsXkg46CgzBPCMIQJh92WFrot.jpg

Pobierz
  • 127
  • Odpowiedz
Powiem wprost - ta presja spoleczna doprowadzila w ogole do tego, ze PKP IC oglosilo przetarg, w ktorym wygral Dart.


@jacekKobr: No to dziwnie te przetarg był oceniany. Jak wygrał to chyba był najlepszy?
  • Odpowiedz
@ediz4: Sprawa jest dosyć prosta - to bez znaczenia kim jest właściciel i jaki ma znaczek na burcie. Głównie chodzi o to co dzięki jego pracy się w Polsce rozwija.

Przykładem jest właśnie Solaris, który zaczynał od składania zagranicznych autobusów. Dzięki rozwojowi jest teraz największym polskim producentem.

W tym przypadku PESA w ostatnim roku dała zwyczajnie dupy. Prawie każdy kontrakt opóźniony, medialne zapowiedzi, które okazały się jedynie marketingiem, duża grupa Ukraińców zatrudnionych na śmieciowych umowach, bez czego zakład dawno by się
  • Odpowiedz
wspominają że nie będzie 350 wiec musieli pisać o tym


@Andczej: Pozamiatane:

Za kilka lat polską dumą ma być kolej dużej prędkości –mówił podczas II Konwencji Badań i Innowacji członek Zarządu PESY Marcin Jędryczka. Przedstawiciel bydgoskiego producenta opowiedział zebranym o najnowszym projekcie –szybkim pociągu DART. Pojazd, którym będzie można pojechać już w 2015 roku, ma osiągać prędkość 350 km/godz.


Czytaj więcej: http://m.inforail.pl/dart-bedzie-jezdzil-350-km-h-_more_42783.html#
  • Odpowiedz
@Baron_Al_von_PuciPusia:

Co jest lepsze - upadek 'tru polskiego' zakładu czy rozwój zakładu, który należy do zagranicznej korporacji?...

A to musimy wybierać?

W tym przypadku PESA w ostatnim roku dała zwyczajnie dupy. Prawie każdy kontrakt opóźniony, medialne zapowiedzi, które okazały się jedynie marketingiem, duża grupa Ukraińców zatrudnionych na śmieciowych umowach, bez czego zakład dawno by
  • Odpowiedz
@ponton:

2008

Jakbyś nie wiedział, od tamtej pory Newag w przeciwieństwie do Pesy, zrewidował swoje buńczuczne zapowiedzi. W sierpniu 2015 (przy okazji rekordu Impulsa na CMK) z ust przedstawiciela Newagu padła wyrazna deklaracja, ze potrzebuja na wyprodukowanie szybkiego pociagu jeszcze 4-5 lat.
  • Odpowiedz
BULDUPICIE BO ZATRUDNILI KILKUSET UKRAIŃCÓW W WÓJEWÓDZTWIE Z JEDNYM Z NAJWYŻSZYCH POZIOMÓW BEZROBOCIA W KRAJU, GDZIE NIE MOGLI ZNALEŹĆ LUDZI DO PRACY?


@fortheworld:
O to to racja.. niby takie bezrobocie ale ludziom nie chce się pracować.
Jak u mnie w miasteczku ciężko o fachowców więc poszło do neta ogłoszenie z "do przyuczenia"
Przyszedł tylko jakiś chłopaczek po studiach humanistycznych i na dzień dobry zażyczył sobie 4K.
Szef go nawet nie
  • Odpowiedz
@fortheworld: co z tego, ze za darmo nie skrecaja. Niektorzy ludzie zamiast srebrnikow to wola byc z rodzinami w swieta. Gowniana firma bo nabrala zamowien a teraz sie nie wyrabia. Dla Łodzi dostawy mialy byc juz zrealizowane a teraz je przesluneli do konca roku. Dodatkowo sciagneli ludzi z lodzkiego mpk i kombinuja z odbiorami w Bydgoszczy a nie Lodzi. Jak nabrali tyle zamowien to kogo to wina?
  • Odpowiedz
Jakubas z 2011:


@ponton: Muszę w takim razie zacytować samego siebie, bo nie potrafisz czytać:

Newag w przeciwieństwie do Pesy, zrewidował swoje buńczuczne zapowiedzi. W sierpniu 2015 (przy okazji rekordu Impulsa na CMK) z ust przedstawiciela Newagu padła wyrazna deklaracja, ze potrzebuja na wyprodukowanie szybkiego pociagu jeszcze 4-5
  • Odpowiedz
  • 0
@jacekKobr: Przecież obaj prezesi mówią jednym głosem:

– Jeśli Polskę będzie stać na KDP i zapadnie decyzja o kontynuacji tego projektu, Pesa będzie w stanie dostarczyć pociąg jeżdżący 250 km/h – twierdzi Tomasz Zaboklicki, prezes Pesy. Podobne deklaracje składa Newag. – Niedawny rekord prędkości nie był naszym ostatnim słowem – usłyszeliśmy w firmie.


http://forsal.pl/artykuly/891803,polska-w-kilka-lat-moglaby-zbudowac-szybki-pociag-czy-stracilismy-ostatnia-szanse.html

Naprawdę chcesz się licytować, kto i co powiedział w mediach? Jakie to ma znaczenie? Pociągi są
  • Odpowiedz