Aktywne Wpisy
GianlorenzoB +493
Przechodziłem właśnie Gajową we #wroclaw i pomyślałem że dawno nikt nie wrzucał na
wykop pamiętnego wypadku ( ͡° ͜ʖ ͡°)
wykop pamiętnego wypadku ( ͡° ͜ʖ ͡°)
dsomgi00 +51
Wrzucam jako ciekawostkę jak wygląda sylwetka z teściem na poziomie 540 ng/dl. Dzisiaj jako life-time natural przebadałem się po 11 latach stażu i mam bekę jak widzę małolatów z testem po 300-500 co chodzą i p------ą, że mają przez to depreche i forma im nie idzie xDDDD. Swoją drogą dementuje ploty typów co p--------i, że pewnie się kuje, ale sieje propagande. W komentarzu wyniiki z dzisiaj.
#pokazforme #testosteron
#pokazforme #testosteron
#przemysleniazdupy #mikrokoksy
Ja jako zwykły "Kowalski" ostatnimi czasy łapie mocny ból d--y, jeżeli chodzi o siłownię.
Sport trenuję od 15 lat, od 3 lat regularnie siłownia + miska dopięta + zero alco itp.
I stety, albo niestety zacząłem się przejmować swoim wyglądem coraz bardziej (a przecież zawodowcem nie jestem i nigdy nie będę). Okres masowy, podlewa całkiem mocno, redukcyjny spadki też występują takie, które są dla mnie mocno zauważalne.
Widząc ludzi (zwykłych Kowalskich) co machają rzadziej od Ciebie, nie szanują miski + siebie, a wyglądają lepiej czuć mocny ból dupska, który się nasila. Niestety z biegiem czasu, zdobywanej wiedzy, poznawanych osób coraz bardziej przekonuję się do powiedzenia - "na sucho to i trawa
@PaNaTypa: z jednej strony to dobre, ambitne podejście. Ale jeśli nie jesteś zawodowcem to nie może to wypełniać całego Twojego życia. Trzeba się nauczyć dystansu. Znam to z autopsji. Osobiście nie byłem od ok. tygodnia na treningu bo siedzę u dziadka w szpitalu. Kiedyś bym się wściekał. Teraz już podchodzę do tego spokojniej, niezależnie od przyczyny
@Nie_Do_Twarzy_Mi_Z_Aureola:
@churagan:
@berti:
Przypominam prawilnie https://www.youtube.com/watch?v=yY0QO0nhgGw#t=11m14s
Dystans i owszem, ale, żeby nie przerodziło się to w lenistwo :)