Wpis z mikrobloga

Co to LG to ja nawet...
1) Nie działa gniazdo słuchawkowe w Twoim LG G3
2) Jedź do serwisu w Warszawie oddać telefon
3) Telefon przyjmuje uśmiechnięta serwisantka, bez żadnych problemów
4) Po trzech dniach dostajesz esemesa że telefon gotowy do odbioru - ()
-Dzień dobry, ja po telefon
-Dobry, no zasadniczo wymieniliśmy panu gniazdo jack, ramkę i ekran
-Ekran? Reklamowałem tylko gniazdo jack
-No tak, ale zauważyliśmy że ma pan pękniętą ramkę, to wymieniliśmy razem z ekranem. Ogólnie to bardzo nam przykro z powodu niedogodności związanych z naprawą telefonu. Mamy nadzieję że to się nie powtórzy.
6) Czuj dobrze człowiek - pierwszy serwis z którym gadam nie ma w dupie klienta (ʘʘ)
7) Nie ma punktu 8
LG - cieszę się że jestem waszym klientem



#oswiadczenie #telefony #czujedobrzeczlowiek #lgg3
  • 13
  • Odpowiedz
@Kuciniak: A mi na początku Sony zgubiło telefon (no przyjechał kurier i dał ale nie mamy , potem 6 razy zmieniali decyzje o przyjęciu/odrzuceniu gwarancji, a następnie uznali że przegrzewanie się telefonu to wada mechaniczna, tak samo jak pęknięcie ekranu zaraz pod szkłem hartowanym. Po wszystkim przez jakieś 3 tygodnie zapominali mi telefon odesłać. (°°
  • Odpowiedz
@matti05: Oddawałem na marynarskiej.
@bodekbb1: Jak masz syf w pamięci to serwis Ci nie może specjalnie pomóc. Zanim się do nich udasz zrób hard reset - chyba że nie chodzi o szybkość działania
  • Odpowiedz