Wpis z mikrobloga

@BlueberryHills: Hahah o #!$%@?. Dawno większego gowna nie przeczytałem. Jesteś robakiem, ja daje 100, a ty wydajesz. Jak nie masz to #!$%@? rozmienić, a nie wywieszasz kartkę, ze nie ma gotówki. Co za ludzie...
  • Odpowiedz
@BlueberryHills: Akurat pracowałem w podobnej branży i taka sytuacja, że wywaliłem klienta za wsiarz mi się zdarzyła 2 razy. Jak się nie jest asertywnym/nie potrafi brać spraw we własne ręce to można albo to przeboleć (ale wtedy nie wylewać żali na necie jak lamus) albo zadbać o siebie w granicach prawa.

I podejrzewam, że u mnie jeszcze gorzej było bo pracowałem w pubie/menelni.
  • Odpowiedz
@mateusz-zp: nieprzygotowany do transakcji to wyjazd, nikt tu nie robi #!$%@? z logiki, bo ten przepis jest akurat bardzo logiczny. To że sprzedawcy powinno zależeć na tym abyś do niego przychodzili był zawsze przygotowany do transakcji to inna bajka.
  • Odpowiedz
Zapłacić cenę-jak chce to zrobić nie mając wyliczonej kwoty?


@chochlik: >Zapłacić cenę-jak chce to zrobić nie mając wyliczonej kwoty?

Dowolnym legalnym w tym kraju środkiem płatniczym, właśnie nie mając wyliczonej kwoty. Zwykle dokonuję płatności kartą bankową. Cud! Wyliczonej kwoty nie mam, ale, nie zważając na brak wyliczonej kwoty, dokonuję zapłaty ceny kartą bankową, zgodnie z obowiązującym w kraju prawem. Jeszcze raz, cumplu - wyliczonej kwoty nie mam, ale dokonuję zapłaty ceny
  • Odpowiedz
@BlueberryHills: rozejrzyj się, przeczytaj pare pierwszych odpowiedzi pod twoim wpisem - ci sami którzy robią u ciebie zakupy używają internetu (i mirko).

Też pracowałem i teraz znów pracuje w sklepie ze szmatami (sieciówka) - myślę, że ludzie nie są aż tak zidiociali jak ich widzimy, chociaż czasem tracę wiarę w ludzkość. Może po prostu sie stresują xD

Powodzenia w pracy.
  • Odpowiedz
@BlueberryHills: Każdy, kto chociaż chwile pracował w miejscu wymagającym kontaktu z klientem, dochodzi do takiego samego wniosku. Ludzie to idioci. Nie większość, ale jak co 10 trafia się taki delikwent, to traci się wiarę w ludzi ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz