Wpis z mikrobloga

7125,5 -1= 7124,5

Dzisiejszy trening pierwszy po dwutygodniowej przerwie, tym razem nie z mojej winy.
Muszę powiedzieć, że całkiem przyzwoicie mi poszło. Siłownia odnowiona, sporo nowego sprzętu i już chyba nie będę czekał, aż coś się zwolni :)
Zastanawiam się w końcu nad jakąś dietą, suplementami i zmianą planu. Jakoś nigdy nie przepadałem za maszynami, ale teraz jest ich tyle, że chętnie bym na coś spróbował (za około 2 miesiące jadę na porządne wakacje, więc chciałbym jakoś wyglądać ( ͡ ͜ʖ ͡)(poza nimi również)).
Nie znam się w zasadzie na tym, więc może byłby z Was ktoś taki miły i ewentualnie naprowadził mnie, gdzie miałbym szukać (w internecie jest tyle tego, że aż nie wiem na co uwagę zwracać) ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wyciskanie żołnierskie 12/40 8/45 6/50 6/45
Wymachy hantlami na boki 4s/12p/10kg
Wyciskanie hantlami siedząc 4s/12p/10kg
Szrugsy 4s/12p/30kg
+przedramiona 4s 12kg

Tutaj wrzucam mój cały plan treningowy:
Dzień I:
Klata+biceps
Wyciskanie: 12p/40kg 10p/50kg 8p/55kg 6p/60kg
Wyciskanie hantle skos: 4sx12-8p/12-20kg
Rozpiętki: 4sx12p/12kg
Unoszenie ramion z hantelkami stojąc: 4sx12-8p/12kg
"21" 4sx12kg

Dzień II:
Plecy+triceps
Martwy ciąg: 12p/70kg 10p/80kg 8p/90kg 6p/100kg
Wiosłowanie sztangą: 4x12p/40kg
"Dzień dobry" 4x12p/20kg

Dzień III:
Barki
Wyciskanie żołnierskie 4s
Wymachy hantlami na boki 4s
Wyciskanie hantlami siedząc 4s

Dzień IV:
Przysiady: 4x12s/60kg
Wyprosty nóg 4sx12-8p
Uginanie nóg 4sx12-8p

#roknasilowni #damiantrenuje #dieta #mikrokoksy
  • 5
@easy_tf: Na pewno nie jestem początkującym. Kiedyś nawet miałem typowy plan pod trójbój siłowy (byłem na zawodach, jednak nie liczyłem wtedy na jakąkolwiek szansę na medal- brak trenera, za krótki staż i za małe ciężary, no i jeszcze jedna z najbardziej obleganych kategorii wagowej).
Z tego co widzę, to ten 5x5 wydaje się całkiem w porządku (na pewno nie mam zamiaru rezygnować z WL, MC, SQ czy wyciskania żołnierskiego).
Moje wyniki