Aktywne Wpisy
factoryoffaith_ +302
Ponad 4 lata starań, rezygnacja z pracy (praca z dziećmi tylko przypominała mi o moim pragnieniu), żeby się nie stresować i oddać ogarnianiu swojego organizmu. Godziny dziennie poświęcone latami na czytanie badań naukowych o moich i partnera problemach. Układanie diety, stylu życia, terapia. Tysiące złotych na badania, pewnie dziesiątki tysięcy na lekarzy, tony supli, leki które wpływają codziennie na moje samopoczucie. Układanie życia pod wizyty lekarskie + loty (tylko niewielką część czasu
michorn +60
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
I don't think Bethesda understands what the franchise is about.
Fallout 1 was set 84 years after the nuclear apocalypse. There were thriving communities, governments emerging, they had major trading hubs, caravans, barons and everything else.
Raiders were a really small minority and had things to raid, they had the communities, the villages, the caravans that they ambushed, they stole cattle and everything else.
Ghouls and Super Mutants? Rare. Super Mutants were really rare after the ending of Fallout 1 after the Master was destroyed.
The technology in Fallout was large and clunky, you had vacuum tubes, reel-to-reel computers, pipes, valves, tons of wires. The robots were large, clunky, just like the technology in Fallout.
The architecture was inspired by Art Deco, Googie and Raygun Gothic mostly. It was dark, grimy and gothic.
The world of Fallout is like that because of the Resource Wars due to the oil shortage, that made them use nuclear energy for everything.
Now let's compare to Fallout 4.
Fallout 4 is set 210 years after the nuclear apocalypse. The world is dead for some reason.
There is one community barely surviving, nothing else, ONE COMMUNITY. And it is barely surviving.
90% of the population is made of raiders. What they raid? Who knows!
And tons of Super Mutants. Tons and tons. How do they exist? Who knows!
Ghouls are extremely numerous now again because how would Bethesda make a game without their Draug-I mean, Feral Ghouls.
And we have completely futuristic androids in Fallout 4, we have integrated circuits that never existed in Fallout.
We have PLASTIC and PETROL CANS everywhere in Fallout 4 despite the Fallout setting being the wait it is due to OIL SHORTAGE.
Fallout 4 doesn't have the architecture of the Fallout setting. It now looks like a The Jetsons game.
If you like the Fallout franchise, you probably won't like Fallout 4 because it **** on everything the franchise is about.
@Niedowiarek: to mój ulubiony fragment.
Ten komentarz przedstawiona cała istota problemu. Polemiki nie można podjąć, bo z czym? Bethesda lubi najprostszą linię oporu. Zamiast przestudiować świat i pomyśleć jak w jego ramach #!$%@?ć to bierze nie pasujące elementy z dupy i pakuje do jednego gara. Mają specjalistów od wymyślania, na 100% dałoby się zrobić sporo porywających fabuł na kilka części ale lepiej #!$%@?ć
Nie wiem o co komuś chodzi z jedną społecznością w F4? - Są minutemani, jest bractwo, trasa, instytut, są karawany, strzelcy i pełno lokalnych gangów. Argument totalnie z dupy
90% to raidersi - WTF? Nie rozumiem totalnie. W F1 mają tylko swoją małą osadę ale w F2 można ich spotkać przy każdym losowym spotakniu podczas podróży, mają całkiem sporą bazę i lokalne posterunki. Dodatkowo wrzucanie wszystkich gangów jako Raidersi też
Ghoule są z tzw suburbs gdzie spadły bomby - dużo ich tam ludziowo było to dużo ghulowo jest ;)
Ogólnie tu lubię co się stało i zarazem nie lubię co się dzieje w twd - ludzi jest ogrom, rzeczy wykreowanych jeszcze więcej i dziwiłbym się jakby
Co do plastiku to się nie zgodzę... bo produkowano już go z ropy w czasie wojny, a przez 120 lat powinno być go dużo i nawet pomóc temu powinien fakt, że zawsze mogli go pozyskiwać z recyklingu... Ale i tak 200 lat po jest tylko twardy plastik, nie ma foliowych woreczków, które powinny po 200 latach zniknąć... Co do kanistrów z paliwem, to czemu nie można ich znajdować i odzyskiwać
@Wolvi666: a San Francisco teraz ma 800k a niewiele tam ich było.
na Twoich przykładach można wytłumaczyć WSZYSTKO i WSZĘDZIE. JA WIEM SKĄD SIĘ WZIĘŁY TAK ZAAWANSOWANE ANDROIDY W F4! TO TECHNOLOGIA UZYSKANA OD OBCYCH! I nikt nie jest mi w stanie udowdnić, że nie jest bo są ku temu przesłanki (stworzone z resztą przez Bethesde xD) Tylko po co robić gre Sci-Fi skoro
@Wolvi666: No a w nowym Harrym Potterze powinni się strzelać z M4 a Harry powienien mieć wlasny granatnik. No co? Przeciez w uniwersum HP jest broń palna?
Wiesz o co mi chodzi? O konwencje - przyjmuje się ze klimat fallouta opierał się o wielkie lampowe komputery i retro
klimat. Oczywiscie Bethesda moze tlumaczyc ze przez 200
@Python: Układ scalony to jest zintegrowany układ elektryczny z wykorzystaniem tranzystora, więc jeżeli w świecie fallouta zamiast tranzystorów wykorzystywano lampy
Ropa i plastik NA PEWNO przetrwały i jest ich przeogromny tonaż. Stało się tam to samo co mamy teraz; ceny paliw wzrastają bo ropa się "kończy" a chodzi tylko o to by mieć jeszcze więcej mamony...
Dodatkowo F3 i F4
@Python: Jeszcze jako gówniak grałem w Fallouta 2, potem F1 i Tacticsa, który mi się podobał, ale to nie był F2... I za czasów grania FT chciałem aby oglądać ten świat w FPP albo TPP i to co chciałem zrobiła Bethesda, ale i tak nie odwróciłem się od kanonu (F1, F2, F0). Czy klimat F2 jest kastrowany? nie to społeczeństwo zostało wykastrowane przez polityczną poprawność i powiedz mi,
@Wolvi666: na tej samej podstawie mozna by dywagować czy istnieje godzilla w F2 http://fallout.wikia.com/wiki/Giant_Footprint
@Wolvi666: a to już herezja dla mnie jako fana RPG. Owszem stary SPECIAL juz sie nie nadawal do niczego ale akurat to Bethesda poszla w złą stronę. Teraz przejscie gry po raz drugi niczym sie nie bedzie roznic, tak naprawde juz nie bedzie
Nie ma co komentować, po prostu jest 210 i już.
Cytuję @m00n "Są minutemani, jest bractwo, trasa, instytut, są karawany, strzelcy i pełno lokalnych gangów. Argument totalnie z dupy"
Dodałbym pojedyncze grupy, rodziny, do tego pełno osad które do czasu
Ale to daje też prawo do narzekania na tę grę jako złego Fallouta. Gdyby nazwali tę grę jakkolwiek inaczej, to żaden fan oryginałów by nie marudził.
@atteint: Gdyby nazwali np Postapo 2100, a poprzednie gry np America after Nuke czy jakoś inaczej, to możliwe, że nie skosiliby tyle hajsu, czyli mieliby mniej na nowe, czyli nie byłyby tak fajne z mniejszym budżetem.
Mi się F4 podoba. Dostałem to na co czekałem,
Ale przynajmniej nie marnuję czasu na te gównogierki, dzięki
@Niedowiarek: Owszem głównie w tym celu, ale gdyby nazwa byłaby inna to wszyscy by #!$%@?, że zrzyna z F1 i F2, że Bethesda nie jest kreatywna bla bla xD
Nawet jak
@loczyn: ale #!$%@?, jakby nie bylo innych gier post-apo poza falloutem xD