Aktywne Wpisy
stanley___ +41
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...

#nieruchomosci #polska taki wykres dzisiaj dostałem na poparcie argumentów, że Polacy nie chcą się rozmnażać bo wygodnictwo, szkoda tylko że na tym wykresie NAJBARDZIEJ POPULARNĄ odpowiedzią wśród mężczyzn (60%) jest argument NIE MAM WŁASNEGO MIESZKANIA
kto by pomyślał że polak robak nie chcę zakładać rodziny w wynajmowanym mieszkaniu mniejszym niż przepisowy kojec dla psa
TAK UMIERA POLSKA, WŚRÓD ŚMIECHU BETONOWYCH MILIONERÓW
kto by pomyślał że polak robak nie chcę zakładać rodziny w wynajmowanym mieszkaniu mniejszym niż przepisowy kojec dla psa
TAK UMIERA POLSKA, WŚRÓD ŚMIECHU BETONOWYCH MILIONERÓW
źródło: 778b6d61fbd7490ea844cda6730403d6ab0c95b3b6e510a8e14676b365af81e3
Pobierz




I don't think Bethesda understands what the franchise is about.
Fallout 1 was set 84 years after the nuclear apocalypse. There were thriving communities, governments emerging, they had major trading hubs, caravans, barons and everything else.
Raiders were a really small minority and had things to raid, they had the communities, the villages, the caravans that they ambushed, they stole cattle and everything else.
Ghouls and Super Mutants? Rare. Super Mutants were really rare after the ending of Fallout 1 after the Master was destroyed.
The technology in Fallout was large and clunky, you had vacuum tubes, reel-to-reel computers, pipes, valves, tons of wires. The robots were large, clunky, just like the technology in Fallout.
The architecture was inspired by Art Deco, Googie and Raygun Gothic mostly. It was dark, grimy and gothic.
The world of Fallout is like that because of the Resource Wars due to the oil shortage, that made them use nuclear energy for everything.
Now let's compare to Fallout 4.
Fallout 4 is set 210 years after the nuclear apocalypse. The world is dead for some reason.
There is one community barely surviving, nothing else, ONE COMMUNITY. And it is barely surviving.
90% of the population is made of raiders. What they raid? Who knows!
And tons of Super Mutants. Tons and tons. How do they exist? Who knows!
Ghouls are extremely numerous now again because how would Bethesda make a game without their Draug-I mean, Feral Ghouls.
And we have completely futuristic androids in Fallout 4, we have integrated circuits that never existed in Fallout.
We have PLASTIC and PETROL CANS everywhere in Fallout 4 despite the Fallout setting being the wait it is due to OIL SHORTAGE.
Fallout 4 doesn't have the architecture of the Fallout setting. It now looks like a The Jetsons game.
If you like the Fallout franchise, you probably won't like Fallout 4 because it **** on everything the franchise is about.
@Niedowiarek: to mój ulubiony fragment.
Ten komentarz przedstawiona cała istota problemu. Polemiki nie można podjąć, bo z czym? Bethesda lubi najprostszą linię oporu. Zamiast przestudiować świat i pomyśleć jak w jego ramach d------ć to bierze nie pasujące elementy z d--y i pakuje do jednego gara. Mają specjalistów od wymyślania, na 100% dałoby się zrobić sporo porywających fabuł na kilka części ale lepiej
Nie wiem o co komuś chodzi z jedną społecznością w F4? - Są minutemani, jest bractwo, trasa, instytut, są karawany, strzelcy i pełno lokalnych gangów. Argument totalnie z d--y
90% to raidersi - WTF? Nie rozumiem totalnie. W F1 mają tylko swoją małą osadę ale w F2 można ich spotkać przy każdym losowym spotakniu podczas podróży, mają całkiem sporą bazę i lokalne posterunki. Dodatkowo wrzucanie wszystkich gangów jako Raidersi też jest z
Ghoule są z tzw suburbs gdzie spadły b---y - dużo ich tam ludziowo było to dużo ghulowo jest ;)
Ogólnie tu lubię co się stało i zarazem nie lubię co się dzieje w twd - ludzi jest ogrom, rzeczy wykreowanych jeszcze więcej i dziwiłbym się
Co do plastiku to się nie zgodzę... bo produkowano już go z ropy w czasie wojny, a przez 120 lat powinno być go dużo i nawet pomóc temu powinien fakt, że zawsze mogli go pozyskiwać z recyklingu... Ale i tak 200 lat po jest tylko twardy plastik, nie ma foliowych woreczków, które powinny po 200 latach zniknąć... Co do kanistrów z paliwem, to czemu nie można ich znajdować i odzyskiwać z nich resztki... w końcu ropa nie paruje i po latach to tylko zgęstnieć może...
Co do układów scalonych, to mogą one istnieć bez udziały tranzystorów... więc argument z
@Wolvi666: a San Francisco teraz ma 800k a niewiele tam ich było.
na Twoich przykładach można wytłumaczyć WSZYSTKO i WSZĘDZIE. JA WIEM SKĄD SIĘ WZIĘŁY TAK ZAAWANSOWANE ANDROIDY W F4! TO TECHNOLOGIA UZYSKANA OD OBCYCH! I nikt nie jest mi w stanie udowdnić, że nie jest bo są ku temu przesłanki (stworzone z resztą przez Bethesde xD) Tylko po co robić gre Sci-Fi skoro to klasczyne ugruntowane
@Wolvi666: No a w nowym Harrym Potterze powinni się strzelać z M4 a Harry powienien mieć wlasny granatnik. No co? Przeciez w uniwersum HP jest b--ń palna?
Wiesz o co mi chodzi? O konwencje - przyjmuje się ze klimat fallouta opierał się o wielkie lampowe komputery i retro
klimat. Oczywiscie Bethesda moze tlumaczyc ze przez 200 lat MIT wynalazł/zabrał kosmitom/zabral z innego wymiaru tranzystor. Spoko i trudno się spierać - jest to możliwe
@Python: Układ scalony to jest zintegrowany układ elektryczny z wykorzystaniem tranzystora, więc jeżeli w świecie fallouta zamiast tranzystorów wykorzystywano lampy to nie ma problemu zamienić tranzystoru na lampę, a nie dyskutujemy tu o technologii wykonania układu scalonego jak u nas krzemowa, gdzie każdy element można z niego wykonać... Teoretycznie jak zatopisz w małej lampie, rezystor i inne elementy elektroniczne i wyprowadzisz tylko piny, to jest to układ scalony
Masz tutaj układ
Ropa i plastik NA PEWNO przetrwały i jest ich przeogromny tonaż. Stało się tam to samo co mamy teraz; ceny paliw wzrastają bo ropa się "kończy" a chodzi tylko o to by mieć jeszcze więcej mamony...
Dodatkowo F3 i
@Python: Jeszcze jako gówniak grałem w Fallouta 2, potem F1 i Tacticsa, który mi się podobał, ale to nie był F2... I za czasów grania FT chciałem aby oglądać ten świat w FPP albo TPP i to co chciałem zrobiła Bethesda, ale i tak nie odwróciłem się od kanonu (F1, F2, F0). Czy klimat F2 jest kastrowany? nie to społeczeństwo zostało wykastrowane przez polityczną poprawność i
@Wolvi666: na tej samej podstawie mozna by dywagować czy istnieje godzilla w F2 http://fallout.wikia.com/wiki/Giant_Footprint
Nie ma co komentować, po prostu jest 210 i już.
Cytuję @m00n "Są minutemani, jest bractwo, trasa, instytut, są karawany, strzelcy i pełno lokalnych gangów. Argument totalnie z d--y"
Dodałbym pojedyncze grupy, rodziny, do tego pełno osad które do czasu nie są Minutemanami, więc jest ich od
Ale to daje też prawo do narzekania na tę grę jako złego Fallouta. Gdyby nazwali tę grę jakkolwiek inaczej, to żaden fan oryginałów by nie marudził.
@atteint: Gdyby nazwali np Postapo 2100, a poprzednie gry np America after Nuke czy jakoś inaczej, to możliwe, że nie skosiliby tyle hajsu, czyli mieliby mniej na nowe, czyli nie byłyby tak fajne z mniejszym budżetem.
Mi się F4 podoba. Dostałem to na co
Ale przynajmniej nie marnuję czasu na te gównogierki,
@Niedowiarek: Owszem głównie w tym celu, ale gdyby nazwa byłaby inna to wszyscy by p--------i, że zrzyna z F1 i F2, że Bethesda nie jest kreatywna bla bla xD
Nawet jak by to nazwali Fallout: The not true Fallout to i tak by dużo osób szczekało, że jak śmią tytułować to Falloutem.
I tak źle i tak nie dobrze. Ultra-fanbojom nie
@loczyn: ale p---------e, jakby nie bylo innych gier post-apo poza falloutem xD