Wpis z mikrobloga

#ford #mustang #motoryzacja #pokazauto

Szybkie poranne tankowanie i hop w trasę... :) Powiem wam, że po pierwszych 2500km moje odczucia się nie zmieniły, a jeśli już to entuzjazm i euforia tylko się wzmocniły. To faktycznie chyba mój najlepszy zakup motoryzacyjny - auto daje niesamowity fun, a przy okazji jest w 100% funkcjonalnym samochodem do codziennej jazdy... Jedyny problem jest taki, że trzeba bardzo uważać na gaz - ciężka noga skutkuje tym, że samochodem miota jak wściekłym psem :)

Skoro już przy tankowaniu jesteśmy - średnia z 2500km to 15.2 l. :)
J.....e - #ford #mustang #motoryzacja #pokazauto 

Szybkie poranne tankowanie i hop...

źródło: comment_3y5tJAS6yzBVLVVxLq4W2zHQ2pTzgzbj.jpg

Pobierz
  • 213
  • Odpowiedz
@IlluminateEliminate: możesz sobie kupić i milion koni, ale dopóki jesteś na publicznej drodze, to jesteś zobligowany do przestrzegania przepisów. #!$%@?ę tutaj od czasem głupich ograniczeń, które mają sens tylko w głowie urzędników, bo temat akurat był o jeździe po autostradzie. Jeśli chcesz się bawić, to zapraszam na tor, który jest do tego przeznaczony i gdzie ryzykujesz co najwyżej swoje życie.
  • Odpowiedz
@IlluminateEliminate: a co ma znajomość poszczególnych modeli do obliczania drogi hamowania? Nie bądź ignorantem. Średni czas reakcji, średnie czasy hamowania itp. możesz sobie znaleźć w różnych badaniach przez internet. Dalej to już prosta matematyka i masz przybliżenie drogi hamowania. Bardziej skomplikowane modele przeprowadzane przez specjalistów także są dostępne.
  • Odpowiedz
@Kampala: Nie jestem ignorantem - między innymi (a może i przede wszystkim) dlatego, że sam od iluś lat jeżdżę autami wysokiej klasy i po prostu wiem, jak szybka jazda wygląda w praktyce. Ignorantami są ci, którzy sprowadzają wszystko do suchej teorii, stosując najczęściej dość duże uogólnienia i nie zważając na to, że na szeroko pojęte pojęcie jazdy składa się o wiele więcej elementów, niż tylko tendencyjnie wybrane dane.
  • Odpowiedz
@IlluminateEliminate: tylko co to znaczy, że wiesz jak to wygląda w praktyce? Dokonywałeś może eksperymentów na czas swojej reakcji w zależności od odległości w której pojawiła się przeszkoda i czasu za kierownicą, wyznaczałeś przyspieszenie twojego samochodu jakie nadają hamulce w zależności od pogody? To jest dla mnie wiedza praktyczna.
Rozumiem, że spędzając dużo godzin za kierownicą jesteś lepszy od przeciętnego kierowcy i może umiesz bezpiecznie jeździć przy jakiejś prędkości, ale
  • Odpowiedz