Wpis z mikrobloga

Pobierz, zainstaluj, odpal jako administrator HdX (To jest edytor hexadecymalny), otwórz nie pliki a cały dysk i zobacz po lewej (tłumacz na ASCI) czy nic nie jest zapisane zwykłym teksem.
Burak jakby cię ciekawiło to ts3 playcrafta umarł śmiercią naturalną. Tylko Quadir i niektórzy siedzą na ts.bobekrobal.pl, ale Żyleta raczej już nie wchodzi ;x
@BrzydkiBurak: Uważam, że CTSG przesadził z tym, że za grą może stać całe studio. Jeśli gra była robiona w Unity to myślę, że od czasu kiedy wybuchła Fama na złoty pociąg ktoś kto to zrobił mógł spokojnie zrobić taką grę. I mówię to z doświadczenia bo sam miałem przyjemność robić gry w Unity. Najgorszy problem to modelowanie i całe skryptowanie, ale tak jak nadmieniłem wyżej, jeśli ktoś usiadł do robienia tej
@pjotregg ale zauważ że tak gra mogła leżeć w "szafce nocnej" przez dłuugi czas, więc paru ludzi mogło takie coś zrobić i wymyślili że nie ma sensu żeby ta gra sobie leżała i podesłali jakiemuś Burakowi Z Internetu
@maloly: To nie mogło leżeć w szafce przez długi czas bo by nikt tego nie zdążył zrobić. Gra jest dopracowana i strzelam, że ktoś kto się na tym zna mógłby spokojnie ją zrobić w bagatela 2 tygodnie. Akurat Cave systemy w unity to chyba jedna z prostych rzeczy.
@pjotregg nie rozumiem, napisałeś ze można by taką grę stworzayc w bagatela 2 tygodnie, a załóżmy że pewien osobnik zaczął ja robić zaraz po wybuchu informacji o złotym pociągu, wiec mogło leżeć przez długi czas, oczywiscie chodzi mi ze długi czyli od wybuchu do teraz
@maloly: Można ją zrobić 2 tygodnie, ale myślę, że ktoś zrobił typowego cave game, a gdy wybuchła fama dorobił pociąg, zrobił lepsze tekstury, poprawił dynamiczne oświetlenie. Dodał parę efektów i trupów. Ta gra MA WYGLĄDAĆ na grę zrobioną przez studio. Owszem, gra mogła leżeć przez długi czas bo ktoś nie wiedział jak ją przekazać światu, a teraz gdy @BrzydkiBurak dał szanse wysłać sobie przedmioty postanowił spróbować.