Aktywne Wpisy
![mirko_anonim](https://wykop.pl/cdn/c0834752/321ea7dc2985c2bfbf21a6b5598af7c3220625c6954fbbc0a440b525befed626,q60.png)
mirko_anonim +4
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
co myslicie o wspolpracowniku ktory zawsze ma te same ciuchy na sobie ale te same 2-3 koszulki, nie smierdzi od niego ale widac ze rzeczy sie powtarzaja
#pracbaza
──
co myslicie o wspolpracowniku ktory zawsze ma te same ciuchy na sobie ale te same 2-3 koszulki, nie smierdzi od niego ale widac ze rzeczy sie powtarzaja
#pracbaza
──
![testoviron17](https://wykop.pl/cdn/c0834752/f9424ebe8b38c69b4be14c7c23eb1ee23101c5388ce5ec80c71be63b52712787,q60.jpg)
testoviron17 +239
Mordunie, on ma 73 lata, a śmieszkujemy jak coś przekręca, a my w jego wieku to z robakami nawet już pewnie nie pogadamy xD
#mecz
#mecz
![testoviron17 - Mordunie, on ma 73 lata, a śmieszkujemy jak coś przekręca, a my w jego...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/ddf28715e95c28c65db6b73c21dba0fb3cfa61326c4de5a20fec74ca122c25e3,w150.jpg?author=testoviron17&auth=9ff2688eb4b4ae49e76b3e38384be312)
źródło: temp_file5982497245676168862
Pobierz
- powinno sie zwezac szerokie, wielopasowe drogi przebiegajace przez centra miast
- powinno sie zamykac dla ruchu drogi w scislym centrum, usprawniajac ruch pieszy
- powinno budowac sie efektywna siec drog rowerowych
- powinno sie rozwijac komunikacje miejska, kladac nacisk na punktualnosc, czestosc przejazdu, czystosc i bezpieczenstwo
- powinno sie zazieleniac betonowo-aswaltowe centra
- powinno sie wprowadzac strefy uspokojonego ruchu z v max 30 km/h
- powinno sie zakazac jazdy starych zdezelowanych trupow, ktore kopca jak parowozy
We #wroclaw powoli drogi sa zwezane (np. Legnicka niedawno), w planach jest zwezenie Kazimierza Wielkiego, wprowadzono uspokojony ruch na Nadodrzu. Buduje sie progi zwalniajace, wywala sie auta ze starego miasta, buduje sie sciezki rowerowe.
#oswiadczenie #motoryzacja #takaprawda #ekologia
źródło: comment_mg2Dtf55M3mn5Zb0UjwIBqn7HppWruZe.jpg
PobierzAle przecież nic nie mam do finansowania systemu dróg, mostów i autostrad dla transportu
@Zyd_Suss:
Kopenhaga powierzchnia 89km2 519tys. mieszkańców
Wrocław powierzchnia 293km2 635tys. mieszkańców
BTW W Holandii największe miasto ma powierzchnię 220km2
Powierzchniowo Kopenhaga to miasteczko kolego.
Dlaczego nikt nie powołuje się na duże miasta włoskie, niemieckie, francuskie, hiszpańskie?
Jeżeli chodzi o aglomeracje kopenhaską (1 150 tys.) i gęstość zaludnienia to jak najbardziej można to porównać.
Holandia - tutaj ze względu na gęstość zaludnienia nie możesz powierzchni traktowac jako wyznacznika. A zdziwi cię średnia odległość dojazdu do pracy, która jest większa niz w Polsce.
Do tego jak już jadę,
źródło: comment_wMUXAyDk0ffEzyuMYPLUlanUyquPx9X0.jpg
PobierzNo to jak? Km2 asfaltu na mieszkańca będzie lepszym wyznacznikiem?
Współczuję, mieszkania bliżej pracy żadnemu Holedrowi nie sfinansuję.
Nikt nie mówi, żeby likwidować ruch samochodowy - na większe zakupy zasadniczo nie da się inaczej. Chodzi o sytuacje, gdzie jest wybór między samochodem a zbiorkomem - np. dojazd do pracy, kiedy samochodu do niej nie używasz.
Co do zwiększania liczby pasów to nie o to chodzi, że nie zwiększają przepustowości, tylko że również napędzają koniunkturę na samochody. To podobnie jak z RAMem w kompie - kiedy 256MB wystarczało,
Twoim celem było napisanie że tam się dalo ponieważ miasta są mniejsze, podczas gdy prawda jest taka, że odległości pokonywane tam do pracy są większe niż w PL a używają więcej rowerów, pociagów i zbiorkomu.
Dlatego uważam ten argument o wielkości miast za niewazny przy dyskusji o rozwoju transportu zbiorowego.
@Anal91: A jak dostarczyć towary do sklepów i restauracji? :) Nikt nie mówi o zakazie aut tylko ograniczaniu ruchu i rozwoju zbiorkomu.
Miasta i ulice z zamkniętym ruchem działają i ludzie mogą się wprowadzić :)
@Little_Juice: Przykładem innego
Ogólnie o parkingach napiszę, że mimo zmniejszenia miejsc parkingowych na ulicach jest teraz o wiele większa infratruktura parkingowa w centrum - Nowy Targ, NFM, Renoma to setki nowych miejsc dla aut.
Sprawa parkingu przy Hali Ludowej to bardzo ciekawy przypadek, bo dotyka partnerstwa prywatno-publicznego. Jako inwestor chciałbym miec pewnosc ze zarobię jak wydam pieniadze na inwestycje dla miasta.
Problemem jest czy miasto miało prawo w taki sposób zapewnic opłacalnosc