Wpis z mikrobloga

@HulajDuszaToLipa: może będziesz mi w stanie doradzić w kwestii sprzętu. Chciałbym móc fotografować naturę w taki sposób jak Ty. Trochę podróżuję, więc fajnie by było, jakby aparat był możliwie najtańszy, w razie jakby miał się zniszczyć. Jestes w stanie mi coś polecić? W ogóle, czy to musi być już lustrzanka, czy dzisiejsze cyfrówki też już coś potrafią? Dodam, że w temacie fotografii jeśli chodzi o sprzęt jestem całkowicie zielony.

W ogóle
@roadie: Tak na szybko ciężko mi doradzić, bo nawet nie wiem ile to dla Ciebie jest "możliwie najtaniej" oraz czego właściwie oczekujesz od sprzętu, a przede wszystkim od siebie. Jeżeli planujesz rozwijać się i brać na poważnie fotografię, to nie ma sensu kupować najtańszej opcji, tylko taką średnią. Ale wciąż nie mogę konkretów, bo nie wiem jaki budżet. Natomiast jeżeli szukasz aparatu który sam z siebie będzie robił zdjęcia takie jak
@LosB: Jeżeli ogarną się z tą geotermią, to może i jest w tym jakaś nadzieja. Ale póki co nie wiem dla kogo to jest pociągnięte, bo jak ja chciałem się podłączyć, to powiedzieli, że im się nie opłaca 10 metrów instalacji ciągnąć pod dom :|


@DrFly: Dawaj i wołaj jak będą efekty :D
@HulajDuszaToLipa: Ja już z zako sie wyprowadziłem więc bieżących info nie wiem. Pamiętam jak geotermia startowała to się lansowali ze do 2012 bodajże całe zakopane chcą mieć podłączone lol :D
@LosB: z tym potokiem to był żart oczywiście. Ale mam wielu znajomych, którzy już dawno nie mają podpisanych umów o wywóz śmieci, a problemy ze śmieciami rozwiązują właśnie w ten sposób, że segregują śmieci na:

- palone w dzień (głównie organiczne + jakieś papierki i inne pierdółki)
- palone w nocy (tu już leci grubo - plastiki, tworzywa sztuczne itp)
- wywalane do śmietników przy chodnikach po całym mieście
@HulajDuszaToLipa: E no podział śmieci to jak mieszkałem w zako już jako dowcip chodził.

" - Bo ja panie to ekologiczny jestem i segreguje śmieci..
- ee ?
- na te co pale w dzień i te co pale w nocy :D "