Wpis z mikrobloga

Jakie repo GITowe dla gier (pojemnych projektów)? Może być płatne (bo ma być niepubliczne), ale dość tanie ofc ;)
Problem w tym, że bitbucket ma limit 2GB a się zbliżamy do tego, aktualnie mamy prawie 1.5GB.

Btw. da się przenieść historię jakbyśmy przenieśli repo? Bo takich myków nie robiłem jeszcze.

#gamedev #repozytoria #git #programowanie
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Problem w tym, że bitbucket ma limit 2GB a się zbliżamy do tego, aktualnie mamy prawie 1.5GB.


@Sarseth: 1. Czy na pewno prawidłowo korzystacie z repo?
2. Spokojnie, w mojej poprzedniej firmie przekroczyliśmy grubo limit 2GB (2.5GB chyba mieliśmy) i nic się nie działo. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@sortris: 1. Nie wiem, jak się prawidłowo korzysta? ^^ Pieprzone grafiki zajmują dużo miejsca, a nie chcę niczego dziwnego kombinować z nimi, chcę po ściągnięciu mieć od razu dostęp do nich w Unity po pullu.
2. Ale pewno na 2.5GB też się nie skończy. Chociaż jak dojdziemy do 4GB to będzie już słabo ;/ więc tak, zaczynamy sie zastanawiać czy może nie zmniejszyć rozdzielczości grafik.

@wicikumoza: aż się
  • Odpowiedz
@Sarseth: zawsze możesz kupić jakiś tani dedykowany serwer z OVH i tam sobie postawić GIT'a samemu. Nie jest to trudne i z pomocą stackoverflow można to zrobić w godzinkę bez wcześniejszego doświadczenia :)
  • Odpowiedz
a co z kopiami zapasowymi?


@sortris: Każdy, kto kiedykolwiek sklonował twoje repo ma pełną kopię (no chyba, że usunął).

Poza tym, git nie potrzebuje serwera. Równie dobrze możesz mieć repo w Dropboksie.
  • Odpowiedz
@leoha: O zajebiście. Sprawdzę to dziś albo jutro. Nie słyszałem o takim. No a rzeczywiście ze względu na grafiki jest słabo. Ale jedynie co znam to git, svn, cvs. Ale przecież nie będę używał dwóch pozostałych :D
  • Odpowiedz