Wpis z mikrobloga

Mireczki pomocy! :(

Kupiłem tydzień temu części komputerowe w morele.net i ostatnio złożyłem sobie kompa.

Niestety co go włączę to po kilku, maks kilkunastu minutach się zawiesza... Nie wyskakuje żaden blue screen, po prostu nagle kursor myszy, i oczywiście wszystko inne, zamiera w bezruchu (dzwięk się urywa).

Nie mam żadnego doświadczenia w składaniu kompów, dlatego proszę podpowiedzcie mi co może być zepsute (RAM już wykluczyłem chyba, że miałem pecha i obie kości były zepsute). Być może problem leży po mojej stronie? Może coś źle podłączyłem...

Jeśli chodzi o sprzęt to kupiłem:
- dysk SSD - Q Series PRO 128GB SATA3 2,5' 554/512MB/s 7mm
- dysk HDD - Seagate 1TB, SATAIII, 7200RPM, 64MB cache
- procesor - Core i5-5675C 3,1 GHz (Broadwell) Sockel 1150
- zasilacz - G650M 650W Modularny 80+ Bronze
- RAM - Ballistix 8GB (2x4GB) DDR3 1600MHz CL Unbuffered NON-ECC 1.5V
- płytę główna - MSI Z97-G43, Intel Z97, 4xDDR3, VGA, GbLAN, ATX

Kupiłem do tego windowsa 7 (żeby nie było, że to wina kopi) - nie przeinstalowywałem go jeszcze. Karty graficznej jeszcze nie mam i działam, a właściwie nie działam, na zintegrowanej.

Proszę pomóżcie mi dojść do źródła problemu:(

#komputery #pcmasterrace #hardware #morele #sprzetkomputerowy #pomocy #windows #windows7
  • 17
@GoonSquad: kupiłam w końcu grafikę i problem ustał, bo integrę wyłączyłam w cholerę ( ͡° ͜ʖ ͡°) pościągaj stery ze strony producenta i kombinuj z wersjami, jeśli na najnowszej ci się wykłada to może jakimś cudem na wcześniejszych nie będzie
@geomag42: @czelsa: @pingwinke: @-PPP-: mam dwie nowe obserwacje:

1) wczoraj wyłączyłem komputer normalnie po paru minutach i instalowało się 194 aktualizacji windowsa. Zajęło to z 30-40 minut i przez ten czas komputer się nie zaciął, mimo że normalnie po 10 minutach jest już mała szansa, że będzie działać.
2) Dzisiaj włączył się blue screen (załączam zdjęcie)

Teraz robię test. Zrobiłem reinstalkę windowsa, nie instaluje żadnych sterowników i czekam