Wpis z mikrobloga

Nie jest źle, zawsze mogło być gorzej. Żeby wyjąć miskę musiałem opuścić ławę i magiel ale to nie była ekstra trudne. Gorzej z rozrusznikiem, łapę od silnika trzeba wyjąć, sam silnik podwiesić na belce i lewarku. Jedna śruba z przodu spoko druga u góry koło DPF tyłem do mnie czyli trzeba kręcić wsadzając klucz za silnik na ślepo. Między łepkiem śruby a filtrem max 0.5cm miejsca. No super. Jakoś się udało. Szkoda tylko że się #!$%@?łem w akcji i wsadziłem ten sam rozrusznik co wyjąłem zamiast nowego... Oczywiście zauważyłem to dopiero do skręceniu wszystkiego (łapa itd). Więc od nowa podwiesić silnik itd... Z samym rozrusznikiem też ciekawa akcja- kupiłem drugi z przebiegiem 30 tyś km za 200zł. W moim elektromagnes i bendix do wymiany co wyjdzie drożej niż zakup drugiego od kolegi co handluje częściami. Dobrze mieć kolegów co nie zdzierają gdy potrzebujesz coś do własnego auta.
http://i1060.photobucket.com/albums/t443/WiewiurPL/Warsztat/IMG_20151006_212804_zpskddeuzbe.jpg
Miska zdjęta napęd pompy wymieniony. Z tym to akurat jest łatwo tylko to wyciąganie miski... Wstawię fotę ołówka po 200tyś bo zdemontowałem jeszcze ori.
http://i1060.photobucket.com/albums/t443/WiewiurPL/Warsztat/IMG_20151006_212810_zpsaqnpz9nd.jpg
Dobrze, że zabrałem się za ten rozrząd bo delikatnie podciekała pompa wody...
http://i1060.photobucket.com/albums/t443/WiewiurPL/Warsztat/IMG_20151006_081829_zpsjsdzp9uz.jpg
Przy okazji rolka i rolka napinacza paska osprzętu świszczy więc też wymienię.
Na tą chwilę mam zmieniony rozrusznik (już ten dobry jest na miejscu), napęd pompy oleju, rozrząd, pasek osprzętu, rolki paska, filtry. Dziś zakładam przód, leje olej i jedziemy!
http://i1060.photobucket.com/albums/t443/WiewiurPL/Warsztat/IMG_20151008_082016_zpsoqrecbz5.jpg
Coraz bliżej końca....

#wiewiurwwarsztacie #audi #mechanik #mechanikasamochodowa
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@cacyyy: oczywiście. Utrudniają jak tylko mogą, żeby przy okazji wymiany napędu pompy oleju który nie jest super trwały trzeba było rozebrać pół auta.... a można by to rozwiązać w inny sposób. Wydaje mi się, że każdy z producentów robi pod górkę żeby robić auta w ASO.
  • Odpowiedz