Wpis z mikrobloga

Mircy, kupiłem rower górski (Cube Attention 29" SL), a jestem kompletnym nowicjuszem (poprzedni rower dostałem na komunie 18 lat temu...). Mam z związku z tym pytanie - co zakupić? Moja lista wygląda tak:

1. Kask.
2. Osłonę na rurkę przy łańcuchu.
3. Licznik (zmówiłem już).
4. Multitool - możne być z Ali
5. Małą torbę przypinana do ramy (taką trójkątną) - możne być Ali.
5. Rękawiczki.
6. Spodenki z "pielucha" (wczoraj zrobiłem 25 km i tyłek boli, oj boli) - mój typ http://allegro.pl/profesjonalne-meske-spodenki-rower-4f-rsm003-xxxl-i5536707936.html
7. Środki konserwujące i pielęgnacyjne (nie mam pojęcia jakie).
8. Pompka.
9. Światełka już zamówione.

Dodam, ze jestem z #wroclaw i mam dostęp do sklepów typu intersport, decathlon, gosport.

Czy o czymś zapomniałem? Jeśli tak to doradźcie proszę co jeszcze trzeba dokupić (nie odzież) i co z konkretnie zakupić z listy powyżej. Ogólnie to docelowo chce sobie śmignąć raz na jakiś czas w górki i w tym celu kompletuje sprzęt.

#rower #rowerowywroclaw
  • 25
@cibronka:
torbę pod siodło jeśli już - łatwiej wypiąć i nie martwisz się co z zawartością jak cię nie ma przy bajku.
zapięcie rowerowe ! i to porządne ! u-lock, foldable lock albo srogi łańcuch :
http://www.wykop.pl/wpis/14173933/mirki-kochane-dobry-ja-czlowiek-jestem-i-deal-mam-/

Jeśli użytek w 70% miejski to pomyśl o błotnikach.
światełka led - przód i tył. przód lepiej jakiś srogi reflektor ledowy, u chinoli będzie najtaniej.
@cibronka: czlowieku. Ja od kilku lat jezdze tak duzo nic nie mam z trj listy. Kask kkupilem na zawody, uzylem dwa razy. Licznik kup, ok. Multitool nie mam. Torba spoko. Chociaz lepiej koszyk z bidonem. Rekawiczki nie trzeba. Gacie kupilem kilka tyg temu bo na wycieczki 100 km dupa odpada. Pompka jak sie uparles. Swiatla i dzwonek podstawa.