Wpis z mikrobloga

Drogie Mirki,

Mam problem z laptopem Sony Vaio (tak, byłem taki głupi i go kupiłem...). Ku przestrodze to model Vaio Fit E SVF152a29m. Po półtora roku użytkowania (więc teoretycznie mam gwarancję) pojawiło się pęknięcie na klapie w pobliżu prawego zawiasa. Dbam o swój sprzęt, nie zamykałem laptopa w pośpiechu, zawsze ostrożnie, a tu takie coś. Dla mnie jest to ewidentnie słaba jakość produktu, zrobionego" na odwal się", ale to moje zdanie, Sony może się nie zgodzić. Moje pytanie jest proste, czy Wasze doświadczenie z serwisem Sony mówi, że naprawa jest możliwa w ramach obowiązującej gwarancji? Zastanawiam się co z tym fantem zrobić.

#sony #vaio #laptop #laptopy #naprawa #gwarancja #serwis
m.....9 - Drogie Mirki,

Mam problem z laptopem Sony Vaio (tak, byłem taki głupi i ...

źródło: comment_zm28eUfrHmiZaxcZi472DP5EA8cOlr3S.jpg

Pobierz
  • 15
@wuju84: oba zawiasy działają bardzo dobrze. Jakbym wiedział, że jest limit 1500-2000 i potem już się rozwala, to bym raz dziennie otwierał rano i wieczorem zamykał. Tylko jak wygląda serwis Sony? Mam bravię i słuchawki bezprzewodowe tego producenta, ale z nimi nie mam problemu, więc nie mam pojęcia jak to wygląda. Czytałem, że jest on fatalny. Miałeś z nim kiedyś styczność?