Wpis z mikrobloga

Witam.
Tydzień temu byłem na rozmowie kwalifikacyjnej (stanowisko techniczne: automatyk). Obecnie pracuję jako pakowacz. Na spotkaniu było 4 kierowników i jedna osoba z HR.
Ciężko jest mówić z entuzjazmem o pakowaniu paczek. Pojawiły się pytania, czy wdrożyłem jakiś swój pomysł w pracy - powiedziałem, że kiedy byłem sprzątaczem, to wymyśliłem pojemniki na akcesoria (bo nikt nie dbał o porządek). Ale mi było wstyd, cóż innego miałem powiedzieć. Nie chciałem kłamać.
Na pytanie techniczne się mocno przygotowałem. Kiedy omawiałem jakieś zagadnienie techniczne kierownicy mi bezczelnie przerywali i poprawiali wyrazy - mniej więcej w stylu "panie, nie mówi się przemiennik częstotliwości tylko falownik". Niestety z moim doświadczeniem zawodowym jestem traktowany jak śmieć. Jeden z kierowników naprawdę miał z mojego doświadczenia i CV ubaw - cały czas miał opuszczoną głowę i widziałem jakie miny robił. Zastanawia mnie tylko kto filtruje CV - przecież jak im nie odpowiada moje doświadczenie to niech do mnie nie dzwonią, chyba, że chcą sobie z kogoś jaja porobić.
W połowie rozmowy chciałem wyjść ale dotrwałem do końca i bez wahania z ogromną pewnością siebie odpowiadałem na pytania. Jednak po powrocie do domu myślałem, że rozpłacze się jak dziecko, czułem się jak szmata. Tak bardzo zależało mi na tej pracy a oni w taki sposób mnie potraktowali.
Cały czas mam nadzieję, że ktoś kiedyś da mi szansę - jak nie tutaj to w innym kraju.

#pracbaza #praca #feels
  • 31
  • Odpowiedz
  • 3
@vrod: #!$%@? tych zarozumialych januszy i uciekaj do nas na Zachod - tu byle smiec po dorwaniu sie do gownoposady w hr nie patrzy na nikogo z gory, bo pracownika sie szanuje
  • Odpowiedz
mnie też na jednej rozmowie gnoił gość to jak zobaczył na mojej twarzy smutnamina.bmp to wyskczył z tekstem "to niech pan powie co pan lubi robić, tylko niech pan nie mówi że lubi pan seks bo każdy facet to lubi"
  • Odpowiedz