Wpis z mikrobloga

Mirki!
Potrzebuję rady zawodowej od kogoś o świeżym spojrzeniu. Garść tagów: #pracbaza #korpo #korposwiat #pytaniedoeksperta #motywacja i chyba #nobodykiers
Sprawa ma się tak – pracuję w średnim korpo od 7 lat (pierwsza poważna praca po studiach, ale pracowałem już w miarę sensownie od 3-go roku studiów). Przez 3 lata w jednym dziale potem przeniosłem się do innego na stanowisko starszego specjalisty. Mniej więcej po 2 latach zostałem szefem tego działu i miałem pod sobą około 10 osób (wtedy też, czyli mniej więcej dwa i pół roku temu, dostałem ostatnią podwyżkę).
Później w firmie nastąpiły pewne zmiany (działy się łączyły i mieszały) i finalnie dostałem mniejszy zespół (8 osób) i nieco mniejszą odpowiedzialność. Mniej więcej od połowy ubiegłego roku mój szef chciał mnie awansować na stanowisko szefa większego działu (ca 23 osoby), ale szło to jak krew z nosa i do pierwszych miesięcy tego roku nic się nie wydarzyło (ponoć toczył się proces approvali…). Tak się niefortunnie złożyło, że szef wylądował na L4 w marcu i od tego czasu już nie wrócił…
Przez 3 miesiące pełniłem obowiązki szefa, swoje i jeszcze jednego z kluczowych pracowników działu. Miesiąc temu na miejsce mojego szefa mianowana została nowa osoba (spoza kraju). Nieco już sfrustrowany zacząłem gadać z szefostwem i cały czas słyszę „nie ma jeszcze finalnej decyzji”…
Jak myślicie – co robić? Sprawa się ciągnie bardzo długo i widzę, że jestem totalnie zdemotywowany… Rozmawiałem ostatnio z moim nowym szefem i słyszę „jeszcze nie ma decyzji”. Niespecjalnie mogę sobie pozwolić na grę va banque z uwagi na sytuację rodzinną. Oczywiście, równolegle zacząłem szukać pracy, ale na ten moment nie trafiło się nic na tyle sensownego by uzasadniało zmianę firmy.