Wpis z mikrobloga

@wypokowy_hazardzista: To tak jakby zapytać czy nauczyć się robić naleśniki, czy rozpakowywać mąkę.

W Unity musisz umieć C, choćby podstawy, ale nie podstawy podstaw. Poza tym, zależy co chcesz robić, to są dwie różne rzeczy.
  • Odpowiedz
@Rezix: No taak, ale wypadało by znać podstawy C (Co to są zmienne xD, klasy, modyfikatory dostępu itd.) by tworzyć w Unity w C#

No chyba że chce tworzyć w js, ale to trochę wtedy bez sensu, skoro zna już podstawy podstaw C++ :)
  • Odpowiedz
@wypokowy_hazardzista: @skew: W sumie to tak jakbym ja też zadaał to pytanie, ale ja nie chce być programistą co po prostu "ogarniać ten temat" i samemu jakieś proste gry robić z własnymi obiektami, a coś większego i tak w grupie trzeba robić i tak...

No ale widzę że c++ jako nauka fundamentów programowania nie byłaby zła, Tylko czy ktoś mógłby zrobić tl:dr odnośnie różnic c++ i c# ?
  • Odpowiedz
@wypokowy_hazardzista: Nie zaczynaj od C++. Uczenie się C/C++ jako pierwszego języka potrafi odrzucić od programowania.
Jeśli chcesz bawić się w pisanie gier, to już lepiej zacznij od Unity i nauki C#. Przynajmniej szybciej zobaczysz efekty swojej pracy, co na pewno wpływa pozytywnie na motywację do dalszej nauki.
  • Odpowiedz
@wypokowy_hazardzista: ja też na początku w kliki, potem chciałem coś z Unity ale nie szło, potem podstawy podstaw C++ (mirosław zelent bez obiektówki) potem GameMaker (taki fajny kanał na yt jest który wiele mnie nauczył jak chcesz to ci podeślę) i dopiero teraz zauważam jakie Unity ma możliwości i że tak naprawdę nie jest trudne a C# to fajny język ;)
  • Odpowiedz