Wpis z mikrobloga

Ja #!$%@?.. Three.js to jest jednak #!$%@? libka - aby zrobić poprawne wyświetlanie UI, musiałem zanegować skalę sceny UI tylko po to, by obrazki nie były wyświetlane do góry nogami z kamerą z punktem [0; 0] w lewym-górnym rogu, bo skala na sprajtach skaluje dzieci, nie samego sprajta, a nie da się modyfikować UVek sprajta, bo przenieśli to do tekstur. ja #!$%@?.. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
i tak nad rezultatem na obrazku męczyłem się z eksperymentowaniem półtorej godziny, które mogłem poświęcić na kolejne kontrolki!
#ihatejavascript ()

PsichiX - Ja #!$%@?.. Three.js to jest jednak #!$%@? libka - aby zrobić poprawne wyśw...

źródło: comment_CRSJTd1qo3SLnpudGaKhPoGRF059hXRA.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
@PsichiX: lepsze jest babylon.js. a jeśli nie sa potrzebne Ci wysokopoziomowe rzeczy w three.js to taki stack.gl wydaje się pasować.(shadery, geometria, textury). To bardziej zestaw pojedynczych funkcjonalności luźno ze sobą powiązanych w sam raz do zbudowania czegoś większego na nich. http://stack.gl/
  • Odpowiedz