Wpis z mikrobloga

@Arturrow: W Audi i VW. Poza tym Bilsten B4 to najbardziej przereklamowany amortyzator na rynku... Sachs z końcówka 882 to na pewno fabryczny amortyzator na tył z E36 i E46 w wersjach bez sportowego dostosowania podwozia, a w przypadku sportowego dostosowania były nieprodukowane już Sachsy z końcówką 884
@Jaro070: Stosunek ceny do jakości: wcale nie taka dobra charakterystyka, do tego (mam tę informację od człowieka prowadzącego sklep z częściami) są to jedne z częściej reklamowanych amortyzatorów.
Jeśli masz zawieszenie standardowe w tym E36 to kup Sachsa z końcówka kodu 882, a jeśli masz sportowe dostosowanie to wsadź Monroe E1343. Bilsten robi fajne amortyzatory, ale są to B6 B8 itd. B4 to nic specjalnego, ludzie kupują logo, a nie rzeczywistą
@Jaro070: Lemforder będzie bardzo dobry, wymień je koniecznie, bo zazwyczaj pod zużytym amorem te mocowania są już nieźle wywalone. Oczywiście odboje też wymień jak już rozbierasz całą kolumnę.