Wpis z mikrobloga

No elo zrobiłem fajnego binda.

developer "1"
con_filter_text "BHOP"
con_filter_enable "2"
alias togglescroll "scroll1"
alias scroll1 "bind mwheeldown +jump; bind mwheelup +jump; play buttons\button17; echo [BHOP_ON]; alias togglescroll scroll2"
alias scroll2 "bind mwheeldown invnext; bind mwheelup invprev; play buttons\button16; echo [BHOP_OFF]; alias togglescroll scroll1"
bind "" "togglescroll"
Po wciśnięciu na scrolla ustawia nam się skok, a w górnym lewym rogu ekranu wyświetla się informacja czy skok jest włączony czy nie. Przy wciśnięciu klawiszu usłyszeć można takie fajne "bip". Jak wciśniemy ponownie klawisz to z powrotem na scrollu mamy zmianę broni.

Polecam ustawić na mouse3 czyli wciśnięcie scrolla.

Jak chcecie jakieś fajne bindy na coś to piszcie, spróbuję sklecić.
#csgo
  • 11
@softenik: czyli że działa to tak że jak wcisne to mam skok na scrollu, a jak wcisne drugi raz to mam przewijanie broni ?
osobiscie mam zrobione ze skok mam zbindowany do spacji i do mwheelup - jak bunny to kolkiem, jak nie bunny to spacja
Super bind! jeśli to możliwe to prosił bym autora tylko o małą zmianę aby działał tylko na przytrzymanej spacji, czyli szybki 1 klik normalny skok (lub +duckjump) długi klik przytrzymanie SPACJI włączenie (togglescroll) BHOPA na scrollu

PS. mozna by tu nawet pomyśleć o krok dalej w wygodnym połączeniu i rozbudowaniu klawiszy....
(BHOP i szybkie kucanie)
np;
"MWHEELDOWN" "+duck"
"MHEELUP" "+jump"

Pozdrawiam ;)
W zamian za pomoc i dla potomnych podzielę się takim pomocnym bindem (2/3w1) do #csgo

Szybki klik przeładowanie i czyszczenie mapy, przytrzymanie = skradanie się

alias "+k2" "+speed;+reload;r_cleardecals;"
alias "-k2" "-speed;-reload;"
bind "e" "+k2"

Z góry dziękuję i pozdrawiam ;)