Wpis z mikrobloga

@mrwrotek: Ok. Wydaje mi się, że ogarnąłem.
http://www.ecma-international.org/ecma-262/5.1/Ecma-262.pdf na górze strony 85.

1. Najpierw wyliczane jest foo.x, czyli gdzie ma trafić przypisywana zmienna. Jest ustalana jako pole x obiektu przypisanego do foo.
2. obiekt przypisany do foo jest zmieniany na nowy obiekt {n : 2}.
3. ten nowy obiekt jest przypisywany do zmiennej ustalonej w punkcie 1 (która nie znajduje się już w obiekcie na który wskazuje zmienna foo
  • Odpowiedz
@mrwrotek: Zastanówmy się, co wykonuje silnik.
1. Utwórz zmienne foo i bar.
2. Utwórz obiekt {n: 1}, oznacz jego pointer jako OBJ1 (albo po prostu adres w pamięci).
3. Przypisz obiekt OBJ1 do zmiennej foo.
4. Przypisz zawartość zmiennej foo do zmiennej bar.
5. Utwórz obiekt {n:
  • Odpowiedz