@kapiszon53: wystarczyłoby jakby ścieli raz ten róg, żeby go lekko zaokrąglić, żeby przejście między ścianami było 'łagodniejsze'. Każdy młody grafik uczy się, że nie istnieją obiekty o idealnych prostych rogach. Jak widać, oni tego nie wiedzieli ( ͡°ʖ̯͡°)
@kapiszon53: a po co ? do ścian luzem wystarcza normal mapa lub parallax occlusion, ale oczywiście ani tego ani tego nie ma gdzie normal mapa obniża o jakieś 2 fpsy grę xD
#wiedzmin3
źródło: comment_UKGffHVtB90vN88Es2qEy8fQtpgXYfvK.jpg
PobierzNiebieska strzałka.
@kapiszon53: w skrócie o to ci chodzi?
źródło: comment_mZt7TQKOXkWubGej91tUeBblDzYR8cT7.jpg
Pobierzźródło: comment_jNQNCfxKArNBLGr32Qd2ymOku426q3xC.jpg
Pobierzźródło: comment_3EJ12Y81GFL0z6YjKpbjLV5FONZMpS4s.jpg
Pobierzźródło: comment_I6MHoaO9NGhE0zrfZB2WUHZa4CLd4mEP.jpg
Pobierzźródło: comment_6W1AGh762yyGrstv6ZYVnUt2GGaQunGp.jpg
Pobierz