@ktoosiu: Nie zgodzę się, jak ktoś jest atencjuszem to profit jest bardzo duży.
1. Kup fajne auto 2. Pozbaw go jakichkolwiek właściwości jezdnych (dajac jednoczesnie zajebisty wyglad) 3. ??? 4. Twoje auto jest tak sławne że już co najmniej 3 raz ktoś je wrzuca na portal ze śmiesznymi obrazkami wykop pe el nie mowiąc już o forach gdzie siedzą fani stęsu i pewnie fapią po nocach do Twojej furki
Niby w jaki sposob? Przeciez on po prostu siedzi bo jest zaparkowany. Nie jezdzi tak nisko. Beka z #januszemotoryzacji ktorzy nie ogarniaja tematu ale #nieznamsietosiewypowiem
@dob3k: @ktoosiu chyba mial na mysli ze na takim kole, z takim negatywem i na AirRide nie wykreci takiego czasu na Nurburgring jak seria. I tu ma rację.
@Mithrindil: jesli to mial na mysli to tak, ale czy to pozbawienie jakichkolwiek wlasciwosci jezdnych @ktoosiu? Bo dla mnie pozbawienie jakichkolwiek wlasciwosci jezdnych znaczy ze auto praktycznie nie jest w stanie sie poruszac/skrecac
@dach: jakies mity powielasz cumplu. Na air ride nie jezdzi sie bardziej miekko. Jezdzi sie tak jak sobie ustawisz miekko czy twardo. Masz rajdowe bagi jak D2 na przyklad (wspomniane przez mnie wczesniej).
@dach: Jest ich kilka D2, HPS czy AirLift to najbardziej znane z nich. Nie chce przyrownywac do amortyzatorow magnetycznych z R8, ale (te wyzej) bagi sa lepsze na tor niz sprezyny. Ponizej masz filmik z porownania czasow, predkosci i przyczepnosci na torze zawieszen AirLift vs seryjne sprezyny.
sytuacja na rynku knurów nadal beznadziejna, większość chłopów to jakieś małpy festiwalowe albo wędkarze/myśliwi ze zdjęciami zdechłych ryb i jeleni ehhh it’s over dla baby
#motoryzacja #carboners #samochody #audi #zepsutezawieszenia #stance
źródło: comment_M63HirrYCNzzIP6o0fbcj9CMsuorgY0g.jpg
Pobierz1. Kup fajne auto
2. Pozbaw go jakichkolwiek właściwości jezdnych
3. ???
4. Brak profitu
1. Kup fajne auto
2. Pozbaw go jakichkolwiek właściwości jezdnych (dajac jednoczesnie zajebisty wyglad)
3. ???
4. Twoje auto jest tak sławne że już co najmniej 3 raz ktoś je wrzuca na portal ze śmiesznymi obrazkami wykop pe el nie mowiąc już o forach gdzie siedzą fani stęsu i pewnie fapią po nocach do Twojej furki
Niby w jaki sposob? Przeciez on po prostu siedzi bo jest zaparkowany. Nie jezdzi tak nisko.
Beka z #januszemotoryzacji ktorzy nie ogarniaja tematu ale #nieznamsietosiewypowiem
Bo dla mnie pozbawienie jakichkolwiek wlasciwosci jezdnych znaczy ze auto praktycznie nie jest w stanie sie poruszac/skrecac
Jest ich kilka D2, HPS czy AirLift to najbardziej znane z nich. Nie chce przyrownywac do amortyzatorow magnetycznych z R8, ale (te wyzej) bagi sa lepsze na tor niz sprezyny. Ponizej masz filmik z porownania czasow, predkosci i przyczepnosci na torze zawieszen AirLift vs seryjne sprezyny.