Wpis z mikrobloga

@Lunder: myślałem o czymś takim:
Piątek, godzina 9 rano, ciepły bezchmurny, ale jednak rześki poranek...

Ulicą w kierunku salonu rusza górniczo-hutnicza orkiestra dęta i gra melodię "I will always love You" ( https://www.youtube.com/watch?v=3JWTaaS7LdU ). Dochodzą do salonu i rozstępują się na dwie strony ulicy. Za nimi podąża 12 VW Golfów III LPG ciągnących platformę na której jest wielki tron, a na tronie ja ubrany w smoking, z bukietem żółtych chryzantem na
@Jack_Donaghy: No i nie masz wrażenia, że ta moc niw jest efektywna? Ze taka impreza mimo 100km mniej zrobiłaby lepszy czas nantorze?
Jesteś fanem mustanga - spoko, nie mam nic przeciwko :) ale no nie jestem fanem pakowania takiej mocy, by później zd względu na zawieszenie auta nie dało się jej fajnie wykorzystać
No i nie masz wrażenia, że ta moc niw jest efektywna?


@diarrhoea: oczywiście, że jest nieefektywna - ale umówmy się chodzi o zabawkę / wozidło GT, a nie maksymalną efektywność

by później zd względu na zawieszenie auta nie dało się jej fajnie wykorzystać


@diarrhoea: tu trzeba zwrócić uwagę, że to pierwsza generacja Mustanga z b. dobrym zawieszeniem (niezależne z tyłu) i nastąpiło zupełne odejście od dotychczasowych rozwiązań. Niemcy przegonili już
Czy te skrzynie to są automaty czy manuale, bo w GT nie jest napisane...?


@dzikikormoran: jest do wyboru, manual w standardzie (6b, licencyjny getrag mt86) i automat jako opcja (nie pamiętam co to jest, ale chyba klasyczny automat, żadna dwusprzęgłowa czy coś).
@dzikikormoran: tak ;) to zupełnie normalny zakup jak każdego innego Forda w normalnym salonie - dlatego się szybko zdecydowałem bo to już moje drugie podejście do Mustanga i tym razem chciałem mieć gwarancje + europejską homologacje (światła, radio etc.).