Wpis z mikrobloga

Dobra mirki słuchajcie, czytajcie #sadstory po którym kolejny raz opadły mi ręce i zwątpiłem w #mojkrajtakipiekny
Ojciec nie tak dawno jeszcze prowadził warsztat samochodowy, zatrudniał tam na czarno mechanika, gnojka w moim wieku lvl 25. Warsztat padł i cały biznes uj bombki strzelił dlatego że mój stary to #januszebiznesu, jednak jakieś trzy miesiące temu, przed samą plajtą, zjawił się klient. Chodziło o coś z silnikiem, nie znam się na mechanice, mechanik na czarno miał to auto naprawić, tak jak zawsze. Niestety, tym razem postanowił wymontować akumulator i zabrać od auta kluczyki i zniknąć. Później okazało się że już wcześniej kradł, potrafił swojej matce z domu wynosić różne rzeczy byle mieć na ćpanie, albo tankować na stacji paliwo do pełna i #!$%@?ć gdzie pieprz rośnie. Mniejsza o to, zaczął szantażować mojego tatę że on chce 1500 zł za ten kluczyk i akumulator. Teraz ktoś może się na mnie obruszyć że nie szanuję swojego ojca itd. ale fakt faktem, mój stary to #!$%@? życiowa i wiele o nim dobrego powiedzieć nie można, ewentualnie jest człowiekiem którym rządzi strach i sam z siebie nie jest w stanie podejmować żadnych decyzji. Na początku był szantaż, potem groźby, następnie w nocy zaczął wydzwaniać domofon i dochodziły kolejne smsy z groźbami do mojego ojca typu " ty #!$%@? dzisiaj z ziomkami wpadniemy i #!$%@? drzwi i masz #!$%@? ", " zabije cie dzisiaj #!$%@? " ( pisowania oryginalna ). Kiedyś mój starszy rozmawiał z tym łysym osobnikiem przez tel i niby się dogadał że da mu 100 zł a ćpun mu odda kluczyk i akumulator. Skończyło się na tym że w miejscu publicznym były pracownik wyrwał 100 zł z ręki i poszedł sobie jakby nigdy nic, oczywiście mój tata jako król frajerów nic nie zrobił, tylko stał z miną zbitego psa nie wiedząc co robić. Oczywiście, zaraz po tej akcji kiedy z warsztatu znikł pracownik, akumulator, kluczyk powinien zgłosić się na policję ( wtedy tak uważałem ). Po akcji 100 zł była chwila ciszy, nagle smsy z groźbami zaczęły