Wpis z mikrobloga

@fus_: zakładając że kupujesz na kredyt - rata £130mc x 12 =1560 + 450 = 2100 całkowity roczny koszt transportu bez wkładu własnego przez pierwsze trzy lata.

£175 miesięcznie to 3-4 dni pracy przy najniższej krajowej.
@SUQ-MADIQ: no jasne i będzie coraz więcej takich moto + bieda wersje dla Januszy i to jest ok, tylko boje się tych szeryfów lewego pasa na junakach :D nie musisz mi mówić o kosztach - zeszły rok średnia spalania ok 4 litrów i ubezpieczenie 150 zł po przesiadce z 12l/100- głaszcze moto przy każdym tankowaniu :) do tego w stolicy jest teraz kwas z mostem, a ja śmieszek poza kontrolo w
@fus_: Kierowcy puszek, którzy mają motocykle jeżdżą inaczej niż normalni.
Łatwo poznać - motocyklista nawet w aucie kręci głową i zagląda we wszystkie skrzyżowania i drogi gdzie coś może wymusić.

Więcej motocyklistów = większa świadomość i bezpieczeństwo, na razie wciąż jest meksyk na polskich drogach.
@taktycznywpis: Najlepszy silnik 125 zrobiła honda w cbr125 jeżeli mowa o trwałości i niskim spalaniu.
Ale nie sądzę żeby w przyszłości była to atrakcyjna maszyna jako klasyk/youngtimer z prostego powodu - jest brzydka.

Po debiucie r125 honda szybciutko przeprojektowała małą erke a aprilia wypuściła rs4 125 4t - stosując te same zasady czyli stylistyka i gabaryt zbliżony do topowego litra napędzany nowoczesnym czterosuwem z przepisową mocą 15km (11KW)

Era dwusuwów dobiegła
Pobierz S.....Q - @taktycznywpis: Najlepszy silnik 125 zrobiła honda w cbr125 jeżeli mowa o t...
źródło: comment_FmNRv0rlOmMIVfXyZiek2ZzewiBiXocO.jpg
encji ale yamaszka wypuściła niedawno mt125 a ktm nieco wcześniej ścigaczową wersje rc125. Co ciekawe obaj producenci zmien


@SUQ-MADIQ:

Takie wersje mini mi sie nie podobają, motor powinien być robiony z pełnym rozmachem i takie właśnie są włoskie 2suwy.
RS125 jest w gronie najlepiej sterujących się motorów w historii i to nie jest tylko moja opinia ale i również wielu ekspertów.
Nie steruje się nią prawie tak dobrze jak tymi większymi
r125 jeszcze nie jest zle bo opone z tylu ma 130 ( jak np stara 600 xj a wiec duzy motocykl), prawdziwa porazka to np cbr 125 - ten to wyglada faktycznie jak rower


@Majkel_: Ale wiesz że nowa CBR125 ma z tyłu 130? ;)
@SUQ-MADIQ: dwusuw wypadł z rynku z trzech głównych powodów. Nie spełniał norm spalin, jest drogi oraz 2t trzeba umieć jeździć. 4t jest tańszy, łatwiejszy oraz łatwiej producentowi spełnić czystość spalin
W twoim przypadku zakup 125 jest ekonomicznie opłacalny, w polsce już nie jest tak różowo. Nowe kosztuje r125 ~20k pln. To jest więcej jak połowa rocznych zarobków przeciętnego Kowalskiego. Do tego drogie paliwo w cenie ~4.70/litr 95. W tej cenie można