Wpis z mikrobloga

@MrFafik: Kolega W S1000RR trzymał się docierania tak jak fabryka i instrukcja nakazała...W Brnie silnik strzelił raniąc kolegę w łydkę... Od 2012 BMW do tych pieców montuje fabrycznie odcięcie zapłonu po wywrotce (W BMW do 2012 było opcją) Teraz BMW sprzedając moto ustawia Rev limiter na bodaj 9 albo 10 k rpm przez pierwsze 1000 kilosów. Drugi znajomy miał ledwie dotarte SC59 (CBR1000RR) w malowaniu Repsola... Potem okazało się że gość
@Szlaufman: Dlatego warto kupować nowe motocykle, sam sobie ułożysz silnik i wiesz co masz.
Wczoraj serwisant yamahy w panice sprawdzał czy mam olej jak mu powiedziałem że ostatnią osobą która dotykała ten korek to on 1,5r temu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
200mil temu powinienem zrobić duży przegląd i wymiane wszystkiego a zajechany jest tylko łańcuch od rdzy i filtr powietrza od wody.
@taktycznywpis: Jak ktoś chce konie to kupuje panigale albo r1.
Dwusuwy to relikt przeszłości, nawet z motogp wycofano.
Spalanie jak samochód, kłopotliwa obsługa i częste remonty, dźwięk wartburga i kosiarki.

W r125 wbijam dwójke puszczam sprzęgło i motocykl jedzie bez gazu na 1,5tys rpm

Tu nie ma żadnego porównania to różne maszyny i technologie.
@SUQ-MADIQ: Akurat S1000RR było brane nówka funkiel. Piec strzelił przy 9000 km nalotu... SC59(Które nomen omen ma takie problemy) było brane na wstępnym dotarciu (500 km przebiegu) bo pierwszego właściciela przycisnął komornik. Serwis Hondy chciał pomóc i było coś robione przy pierścieniach ale różnice były symboliczne... PS Ja jeszcze nie stestowałem porządnie swojego Birdiego XX (200 km to za mało)
@SUQ-MADIQ: dwusuwy wycofano przez emisje i ekologow chodz to nie do konca prawda bo tworzonych jest wiele nowych modeli,technologia jest ciagle ulepszana.

125cc w dwusuwie mialo swoja kategorie w moto gp bo to mialo sens, to sa scigacze i jak na te 125cc to 40-50 koni ktore potrafily miec te maszyny to na prawde imponujaca liczba.
Bylo kiedys moto gp w 4 suwie? Nie przypominam sobie - to by byla parodia.
@SUQ-MADIQ: zerknąłem jednym okiem i zrozumiałem że pasiek od zbiórek na starty od motormanii :) Przede wszystkim ciekawe silniki i cena właśnie. Reszta golasów to kosiarki obrane z owiewek więc nuda :) chyba że MV Brutale i Ducati street ew triumph speed, ale to nie ten pułap cenowy ^^
@fus_: Yamaha skosiła cały rynek motocyklowy konstruując r125, zatrudnili włoskich stylistów i oszczędzili na wszystkim oprócz wyglądu i jakości.

I świat motocykli się zmienił, teraz producenci nie skupiają się już na tym żeby budować najszybsze motocykle ale reanimowali zwykłe motóry dla kowalskiego.
Ten szlak chyba przetarła ninja 250r

Teraz się okazuje że przy obecnej technologii można tanio zbudować atrakcyjną maszyne z charakterem.

Bardzo mi się to podoba, niech walczą o mój