Wpis z mikrobloga

Uwaga mirki! :D Apple dzisiaj o 2 rano wyslalo mi maila, ze moja gierka jest zaakceptowana do Apple Store. (ʘʘ) Musze tylko nacisnac czerwony guzik, by byla dostepna.
Wlasnie dlubie nad filmikiem promocyjnym -> jakies uwagi?
Stronka promocyjna tez sie robi: http://notefighter.net/2/ ot szablon prosty (musze grafiki pomniejszyc bo za dlugo sie laduje).
Premiera na #android i #ios w niedziele albo poniedzialek pewnie. :D #gamedev

Postepy mojej firmy tworzacej apki muzyczne i generalnei rozne biznesy #zagranico mozna sledzic pod #mattzagranico :)
JavaDevMatt - Uwaga mirki! :D Apple dzisiaj o 2 rano wyslalo mi maila, ze moja gierka...
  • 40
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@JavaDevMatt: wyciszenie na pewno będzie lepsze. Chodzi mi o to, że np. ja jako laik muzyczny, największą satysfakcję czerpię z wykonania poprawnej sekwencji nut i kiedy słyszę melodię, którą powinienem wygrać, a ta melodia jest zagłuszona przez muzykę w tle.
  • Odpowiedz
@JavaDevMatt: świetnie wygląda, animacje są płynne, oprawa robi wrażenie, a muzyka wymiata. Życzę sukcesów, bo chciałbym kiedyś jeszcze zobaczyć inne gry Twojego autorstwa :).
  • Odpowiedz
@sortris: chcialem nagrac gameplay z tabletu (na destopie ladniej dzwiek nagrywa, ale widac myszke niestety). Na tablecie mam program ktory nagrywa wbudowanym mikrofonem :P z poczatku jest lepszy dzwiek, bo podlozylem po prostu dzwiek wersji desktopowej pod gamplay z tabletu. Nie chcialo mi sie tak dla calosci robic ;)
  • Odpowiedz
@JavaDevMatt: Jedyną sugestię jaką bym miał, to usunąć planszę, że nie jest to symulacja czytania nut. Można, a nawet wypadałoby, dać w opisie aplikacji, ale w filmiku promocyjnym to zbędne, bo zamiast się skupiać na zaletach, tłumaczysz, czym Twoja gra nie jest.
  • Odpowiedz