Wpis z mikrobloga

Mirki, co sądzicie o smartfonach Jiayu?
przyglądam się im, trochę o nich czytam i nieźle wypadają w "testach" czy recenzjach, ale nie widzę zbyt wielu opinii użytkowników. ceny mają dość przystępne, ale kompletnie nie znam się na ich podzespołach czy na programach do testowania sprzętu. a inna sprawa, że każdy test i recenzja zawsze mówią w superlatywach o telefonie a później kicha (np moja Xperia J).
mógłby ktoś z was przybliżyć mi jakość podzespołów i porównać je do "niechińskiego" sprzętu w podobnym pułapie cenowym i jak ten telefon się ma w stosunku do mojej Xperi?
ma ktoś z was urządzenie tej firmy?

interesuje mnie Jiayu S3, cena w PL to 1000zł, aliexpress mówi o 200$

polska strona producenta,
anglojęzyczna strona producenta,
aliexpress - pierwsza oferta, którą znalazłem
benchmark,
mgsm,
komórkomania mówi o wersji z 3GB ramu,
pclab.

#smartfon #telefony #kupujzwykopem #aliexpress #pytanie #pytaniedoeksperta #kiciochpyta #jiayu
  • 10
@woyteczek: kiedyś Jiayu nie grzeszył jakością, zdarzały się problemy z GPS i softem, ale w ostatnim roku wiele się zmieniło na lepsze. Akurat ten model S3 jest godny polecenia, kolega ma i bardzo sobie chwali w użytkowaniu na codzień. Bateria niestety tylko na jeden dzień, ale to kwestia mocnego CPU i dużego ekranu.

No ale z drugiej strony, wszystko kwestia ceny, bo dokładasz 300 pln i masz xperia Z2 albo Note3.
@woodywoodpecker: jak wygląda sprawa zrobienia roota w tych telefonach (o ile robiłeś coś takiego)? w tej chwili nie wyobrażam sobie, żebym nie miał, kilku aplikacji, które właśnie roota wymagają ( ͡° ͜ʖ ͡°)
mój telefon w tej chwili lubi się wieszać lub długo ładować niektóre aplikacje. jak to wygląda w Jiaju? ile pamięci jest przeznaczona na aplikacje, ile na moje pliki (mniej więcej)? nie ma problemu z