Wpis z mikrobloga

śmigam na D14 (ma8) i D16 (ep2). Jest różnica, ale nie aż tak ogromna. Myślałem, że po zmianie z D14 na D16 poczuję zmianę. Nie jest zadowalająca :P
  • Odpowiedz
@extralion: Pozwól, że opiszę Ci raczej BMW i Audi z perspektywy modeli do 2005-2006 roku.
- Niezawodne silniki 6ścio cylindrowe benzynowe oraz diesele(czego nie można powiedzieć o VAGU), 3.0d BMW to legenda, 3.0 benzynowy tak samo. Na bardzo dobrym poziomie stoją także V8, ale te w Audi też są wyśmienite(4.2 BEZ FSI)
- Większa neutralność prowadzenia, a zarazem nie dziadkowy dizajn i target(jak Mercedes) ze względu na budowe samochodów z założenia jako napędzanych na oś tylną.
- Kwestia komfortu jest bardzo porównywalna, wbrew pozorom A8 dajmy na to jest najmniej komfortowo nastawionym jeżeli chodzi o zawieszenie przedstawicielem swojej klasy, a 7demka to statek. A4ka też nie jest wybitnie komfortowa w porównaniu do seryjnego, nie utwardzanego BMW.
- BMW to nie jest VW premium, nie dzieli części z "biedniejszym" bratem. Ma to swoje minusy, ale także plusy.
- W modelach z przełomu milenium widać znaczną różnicę na korzyść BMW jeżeli chodzi o trwałość wnętrza, VAG zmagał się wtedy z problemem(tzn no wyszło to po latach) łuszczących się plastików, dlatego w miarę prosto poznać ile nalatane ma Audi. BMW miało nielakierowane plastiki w dużej mierze(wtopiony kolor), mniej podatne na rysy i nie
  • Odpowiedz