Wpis z mikrobloga

pogralem troche w tego #hots i troche obawiam sie ze to sie nie uda
jakbym chcial opisac ta gre jednym zdaniem to wygladalo to by tak

fajne ale glupie


gra ma fajne pomysly, fajnie ze zadania na mapie maja spory wplyw na przebieg rozgrywki, nadaje to dynamiki i nie ma tu prawie w ogole lane phase bo juz od kilku minut lepiej sobie pozbierac czaski na golema czy cos tam, niz pushowac bez celu linie, z jednej strony exp druzynowy jest spoko bo bardzo ciezko wypasc z gry, jak ci zle idzie, nadal robisz tyle samo co reszta druzyny i nadal mozemy wrocic do gry (nie to co np. w #leagueoflegends gdzie po przegranym lane phase trza sporo sie natrudzic jak sie gra z rownym sobie przeciwnikiem zeby wrocic do gry) z drugiej noo.. kurde, nawet jak mi dobrze idzie to nie czuje tego ze wykonuje dobra robote w druzynie, takie rozwiazanie moze sie sprawdza gdy sie gra 5v5 i nie ma miejsca na indywidualności ale gdy gra sie solo to chcialo by sie byc w pewien sposob nagradzanym za to ze carruje sie swoj team, w hotsie tego nie ma, obojetnie jak grasz jestes tak samo potezny jak reszta swojego teamu

z hotsem bedzie problem, problem z gra samemu, w lola albo dote gra solo q sprawia satysfakcje, w tych grach duzo zalezy od inwidualnych umiejetnosci, solo q napedza te gry, w hotsie tego nie ma i wydaje mi sie ze ludzie beda sie nudzic przy grze gdy beda grali sami, gra IMO jest bardzo competitive, scena juz tam powoli sie jakos rozwija(ale na ten moment to i tak nic nie znaczy, to normalne zjawisko, na 100% ta gra odniesie jakis sukces, wkoncu to blizzard), ciekawe co bedzie dalej, moze byc ciekawe ale rownie dobrze moze nie wypalic, moze po prostu przez wszystkie uproszczenia hots bedzie malo grywalny na wysokim poziomie, nie wmowicie mi ze brak itemow nie ogranicza w pewien sposob roznorodnosci gry, talentow jest raptem kilka(i co z tego ze niektore z nich to nowe skille jak w innych moba sa itemy ktore sie tez aktywuje i de facto to tez nowy skill ), a itemow w lolu mimo wszystko viable na kazdej postaci jest kilkanascie

blizzard ma taka fajna umiejetnosc, biora na tapete jakis gatunek i wyciagaja z niego "fun", reszte #!$%@?, hots sprawia "fun", ale ciekawe na jak dlugo, przez to ze wycieli z gatunku moba na prawde sporo gra moze sie nudzic

ale w sumie to wszystko co napisalem i tak jest niewazne, blizzard jest #!$%@? i zbyt wolny, to beta, powinni puszczac patch za patchem a im zrobienie jednej postaci zajmuje ponad miesiac(a przeciez koncept tych wszystkich postaci jest juz gotowy), w takim tempie to oni nigdy tego nie wydadza, a nie przyspiesza, wkoncu to blizzard, wystarczy zobaczyc w jakim tempie oni probujac ratowac diablo...

co sadzicie mirki? gra odniesie sukces? ale prosze o dyskusje na poziomie, to ze jestescie aktualnie zafascynowni gra bo przegraliscie w nia 10 godzin czy tam nawet 100 i patrzycie na nia w samych superlatywach nic nie znaczy, trzeba spojrzec szerzej, blizzard nie bedzie mial latwo, konkurencja jest ogromna, przeciez oni rywalizuja aktualnie z największymi gigantami na rynku, bede rywalizowac z tymi ktorzy odebrali im tron, to bedzie trudne, blizzard to juz nie to samo co kiedys
#gry #heroesofthestorm #leagueoflegends
  • 11
@goltus: ja i bym wolał dote czy lola gdyby gry nie trwały 40 minut. Dla mnie to zwyczajnie za długo i się męczę a te 20-30 minut to akurat ;3
@goltus: Blizzard nie nazywa tej gry MOBĄ i z tego co wiem, nie zamierza konkurować z największymi. Ale i tak Heroes odniesie sukces, bo olbrzymia ilość casuali gra w LoL-a, ale jest nim już znudzona, dla nich ta gra będzie idealna.
@Lrrr: to na pewno jest jakas nisza, nisza ludzi ktorzy nie maja czasu spedzac wiecej czasu przy jednej rozgrywce ale to mniejszosc, wiekszosc ludzi ktorzy napedzaja popularnosc gier moba to gracze ktorzy spedzaja w grze duzo czasu, interesuja sie scena, ogladaja streamy etc.
blizzard samymi "causalami" ktorzy graja po godzine dziennie nie zawojuje rynku
@oaml: takie podejscie IMO jest bezsensu i nie wypali, nie wiem czy blizzard tak do hotsa sie odnosil bo nie czytalem zadnych wywiadow itp. ale jesli tak bedzie to ta gra bedzie padalcem jak aktualnie diablo 3, niby 15 milionow sprzedanych egzemplarzy a na europejskich serwerach gra w jednym czasie raptem kilka tysiecy osob
taka gra musi sie rozwijac, musi byc o niej non stop glosno, ludzie musza miec o czym
@goltus: lol i dota są dla mnie nudne i zdecydowanie za długie. HotS jest dla mnie idealny - więcej akcji i znacznie krótsze gry. Może dla hardkorowych graczy jest zbyt prosty, ale ja mam już swoją hardkorową grę (Starcraft II) i kolejnej nie potrzebuję.
@goltus: Sam niestety nie grałem, ale z tego co wyniosłem od youtuberów to wynika że to niezbyt casualowa gra - trzeba naprawdę sporo grindować aby odblokować postacie, mimo że póki co jest ich nieporównywalnie mniej niż w LoLu/DoTcie.
@goltus: Ja to nie lubię takiego wpisu, na początku myślałem że to będzie jakaś luźna dygresja, a w ostatnim akapicie walisz tekstem że to że nam się podoba gra nic nie znaczy i że musimy spojrzeć szerzej? Brzmi to jakby zawód gimnazjalisty, który po dostaniu keya dostał nie to co chciał i jeszcze chce prowadzić rozmowę na poziomie ;D

A co do gry, to moim zdaniem fajnie że przyjęli taktykę wydawania
@Mikios: bo pierwsze wrazenie jest malo warte, patrze na hots, zreszta nie tylko ja a i nawet sam blizzard jako gre ktora ma zyc lata, przyjemnie sie w to gra przez pierwsze kilkanascie godzin ale co z tego? to za malo, diablo III to tez gra w ktora fajnie sie gra ale nikt tam w blizzardzie nie pomyslal i nadal nie wymyslil co dalej i glowia sie nad tym czemu #!$%@?
@goltus: Mam do tej pory rozgrane około 400 meczy w Hots. W lol;a pogrywałem jakiś rok temu bez jakiegoś hardcorowego grania doszedłem do platyny.

Różnice które zauważyłem na plus:
Po pierwsze długość gry chyba największy plus gry od 10 do max 30 min. Nie ma pałowania się z farmieniem golda do 20 minuty. gra zaczyna się od samego początku pełną parą.

Po drugie odrabianie strat. Praktycznie nie da się zbudować na
@goltus: 1 optymalizacja taka jak w d3 czyli do dupska to warte(przy włączanym fps tnie się)
2 szybkie mecze w teamie pomocników dają frajdę
3 brak balansu ? raczej brak kreatywności ludzi, wszyscy grają oklepanymi buildami