Wpis z mikrobloga

Wybrali jednak drogę z przymrużeniem oka czyli konkurs a później pewnie napiszą co to jest jednocześnie ogłaszając zwycięzce.


@Zydomasoneria: na 99% sami nie wiedzą co to jest, nie potrafili wymyślić nic prawdopodobnego/ciekawego i wpadli na sprytny sposób, jak sobie ułatwić życie. Z nadesłanych odpowiedzi wybiorą najlepszą i tyle.
@puszczyk05:
1. Olać klienta, wysłać byle co.
2. Klient lekko się poskarżył.
3. Darmowa reklama.
4. Zasypywanie mailami o co kaman...
5. Zorganizować konkurs, gdzie do wygrani więcej tego czegoś.
6. Wysyp wiadomości, że dostali to coś od UPC
7. Darmowa reklama
6. Więcej ludzi będzie się zastanawiało co to jest.
7. Przejdź do punktu 4....
8. PROFIT.
@puszczyk05: Na 99% chodzi im o poprawę wizerunku, ale zapominają, że:
- kolega nadal ma swoją sprawę nierozwiązaną
- nie szanowali go wcześniej i nie szanują go teraz (przynajmniej tak wygląda)
- teraz każdy klient UPC ma dostęp do tego artu na wykopie - "ej, patrzcie jak olewamy klientów i wysyłamy im gówna"
- próba zamiany problemu na korzyść to trudna sprawa, wielokrotnie firmy dobrze to robiły, ale nie w taki