Wpis z mikrobloga

@rezoner: Tak btw zauważyłem, że canvas ogólnie działa bardzo wolno w firefoxie. Nawet używanie prostych silników (phaser) czy nawet na Twojego canvasquery powodowało spore lagi w FF, to było spowodowane używaniem zintegrowanej karty graficznej? I jak to wygląda w przypadku przeportowania za pomocą Cocoon - na telefonie też się tak zacina?
@rezoner: Mnie się przycina, ale tylko co jakiś czas, jest freeze na kilka sekund, dosyć mało przewidywalny. Poza tym wszystko działa płynnie.
Ogólnie to nie gram w tego typu gry, bo mnie przytłaczają, ale tu wydaje się wszystko całkiem, całkiem. Jak już napisałem w ankiecie, podoba mi się spójna oprawa audio-wizualna.
@regis3: Ale błąd, dzięki - poprawiłem.

@Atomic_Cookie:

Ciezko mi odpowiedziec. FF czesto swietnie wypada w benchmarkach a w prawdziwych grach nie daje rady. Zobacz to samo na Chrome. Na telefonie - zależy od gry. Jamesona iPad Air ciśnie leciutko, ale iPad2 nie daje rady.
@rezoner @Atomic_Cookie : Jeśli chodzi o maksymalną wydajność w grach to u mnie wygląda to tak:
Gry pisane ręcznie w js - Chrome
Gry w jakims stopniu korzystające z jakich toolchainow (unity5 i jego dema korzystające z asm.js i ogólnie emscripten) zdecydowanie FF mimo sporych optymalizacji dotyczących pośrednio asm.js w Chrome.

Mimo wszystko wole Chroma jak na razie.
@rezoner: Nie wiem czemu ale jak robiłem bulidy exe w nodzie to zawsze mi gry się wieszały niemiłosiernie. Nie wiem od czego to zależy.

Ogólnie sam nie przepadam za grami pisanymi w ten sposób ( chciałbym się trzymać od javy i html5 jak najdalej ), lecz sam zmuszony moim brakiem czasu i poświęceniu się bardziej muzyce grę robię w Construct 2. Spłonę w piekle :/
@rezoner: Kawał dobrej roboty. Szcunek. Szkoda, że na touchpadzie ciężko pograć. Idea: kiedy wsad porusza Cie w przestrzeni, zwykle strzalki moglyby obracac wokol osi + fire na jakichś kontrolsach klawiaturowych.
pytanko: jakiego edytora/ide używasz do js?
+ 'webkitRequestAnimationFrame' is vendor-specific. Please use the standard 'requestAnimationFrame' instead.
+ dosc sporo outputu w konsoli :)