Aktywne Wpisy
natuuris +108
reventon +69
#niepopularnaopinia
#muzyka poważna to nadmuzyka i nikt nie może temu zaprzeczyć.
mowie to jako były wannabe-rock'n'rollowiec, gitarzysta, ktory za durnej młodości darzyl gleboka pogarda wszystko co nie polega na szarpaniu drotow, najlepiej z przesterem, za szczyt kompozycji uwazal zmienne metra dream theater, a piękna - ballady Stinga.
Odkrywam juz od paru lat wspaniałe dziedzictwo Europejskiej muzyki.
Zakochałem się w muzyce dawnej, śpiewie gregoriańskim, zachwyciłem Bachem, mszami Mozarta, uwielbiam koncerty schumanna i każdemu
#muzyka poważna to nadmuzyka i nikt nie może temu zaprzeczyć.
mowie to jako były wannabe-rock'n'rollowiec, gitarzysta, ktory za durnej młodości darzyl gleboka pogarda wszystko co nie polega na szarpaniu drotow, najlepiej z przesterem, za szczyt kompozycji uwazal zmienne metra dream theater, a piękna - ballady Stinga.
Odkrywam juz od paru lat wspaniałe dziedzictwo Europejskiej muzyki.
Zakochałem się w muzyce dawnej, śpiewie gregoriańskim, zachwyciłem Bachem, mszami Mozarta, uwielbiam koncerty schumanna i każdemu
Chciałbym was poprosić o zagranie w prototyp nowej walki do gry, nad którą pracuję - a następnie wypełnienie krótkiej ankiety.
Prototyp nie ma celu więc musicie sami uznać kiedy macie dość.
Poprawnie działa tylko w CHROME.
Zapraszam - http://jameson.rezoner.net/mirko/
#rezogry #gamedev #javascript #html5 #gry
@rezoner: (╥﹏╥)
@Frondeus: Nie spałem od wczoraj, żeby zrobić to demo :)
Ogólnie to nie gram w tego typu gry, bo mnie przytłaczają, ale tu wydaje się wszystko całkiem, całkiem. Jak już napisałem w ankiecie, podoba mi się spójna oprawa audio-wizualna.
@Atomic_Cookie:
Ciezko mi odpowiedziec. FF czesto swietnie wypada w benchmarkach a w prawdziwych grach nie daje rady. Zobacz to samo na Chrome. Na telefonie - zależy od gry. Jamesona iPad Air ciśnie leciutko, ale iPad2 nie daje rady.
Zapomniałem tam dodać: czemu nie można rozwalić asteroidy? chciałoby się za jakiś bonusik albo chociaż dla fajnego efektu wybuchu
pozdr
Gry pisane ręcznie w js - Chrome
Gry w jakims stopniu korzystające z jakich toolchainow (unity5 i jego dema korzystające z asm.js i ogólnie emscripten) zdecydowanie FF mimo sporych optymalizacji dotyczących pośrednio asm.js w Chrome.
Mimo wszystko wole Chroma jak na razie.
Ogólnie sam nie przepadam za grami pisanymi w ten sposób ( chciałbym się trzymać od javy i html5 jak najdalej ), lecz sam zmuszony moim brakiem czasu i poświęceniu się bardziej muzyce grę robię w Construct 2. Spłonę w piekle :/
pytanko: jakiego edytora/ide używasz do js?
+ 'webkitRequestAnimationFrame' is vendor-specific. Please use the standard 'requestAnimationFrame' instead.
+ dosc sporo outputu w konsoli :)
Tajemnicą jest, że sterowania są dwa - jedni z was dostają relatywne - drudzy absolutne :)