Wpis z mikrobloga

@mathix: Przstałem to liczyć. Grę robię sam - rysuje, pisze muzykę i programuję - wydawca pomaga mi w balansie i ogolnym kierunku, w ktorym to zmierza. Pewnie z 600 godzin mojej pracy już upłynęło - ale po tym prototypie nie można nic wnioskować, bo to tylko wycinek gry.

@epi: Dzięki, do wszystkich uwag odnośnie intuicyjności podchodzę z uwagą, bo to jest to co sprawia, że gra się przyjemnie.

@sathra:
@rezoner: A rozważasz wersję (albo chociaż tryb) arcade z samą walką? Ot żeby sobie polatać, postrzelać, zgarnąć dropa i wbić highscores.
@epi: Nie - ale w grze będzie dość sytuacji, w których można postrzelać - ale zobaczymy, bo walki testuje na sandboxie - może po wszystkim zostanie jako osobny tryb.
@mathix: Kwestia gustu, dla niektórych wszystko inne niż walka może być nudne ;)
Nie mam nic przeciwko rozwojowi, ale nie interesuje mnie zbytnio klikanie w jakieś okienka :) Wolę czystą, niczym nie zmąconą akcję.

Dlatego ciekawi mnie właśnie ogólna realizacja, na czym będzie polegać główny gameplay.
@rezoner: może uchylisz rąbka tajemnicy? :)
@Lowhere: http://nwjs.io/

@epi: Spacesim ala Elite/Frontier w dwuch wymiarach. Poruszasz się między układami, w których masz do wykonania misje. Kupujesz i sprzedajesz towary, czasami napotykają cię nieprzyjemności. Kopiesz w asteroidach w poszukiwaniu minerałów - oprócz tego jest fabuła, gdyby otwarty świat zaczął ci się nudzić :)

@BunkMoreland: GIMP, Aseprite, TimelineFX, FLStudio, SublimeText

@Frondeus: Sterowanie bez oporu (ala Asteroids) jest strasznie irytujące i nie daje poczucia kontroli w takiej