Wpis z mikrobloga

@Zeroize: Możesz inaczej sformułować pytanie, bo mam problem ze zrozumieniem co masz na myśli mówiąc rzutowanie animacji? Co do Unity - na pewno nie. Czysty javascript / canvas.

@bazingaxl: Obecnie nawet ćwierci z tego, ale jestem szczęśliwszy robiąc swoje gry :)
@Zeroize: Wystarczy, robisz gre pod chrome - a pozniej mozesz ja zapakować na windowsa, osx, linuxa, IOS, androida, Tizena, FFOS, OUYE, Wii U, GameStick i jescze parę by się znalazło. Generalnie nie rozumiem, dlaczego ludzie tak się bronią przed javascriptem, zwłaszcza, że po kolegach widzę jak modzą w Unity miesiąc to co ja w tydzień pomimo braku porządnych frameworków i edytorów świata obsługiwanych myszką. (O ile mówimy o 2d)
@tomekswk: Jeżeli chodzi ci o to, że lata po łuku - to dlatego, że ma prędkość obrotu. Nie obraca się od razu w kierunku skrzynki, tylko skręca jak samochód. Kąt wyznaczasz sobie funkcją atan2

atan2(cel.y - obiekt.y, cel.x - obiekt.x)

Wynik w radianach możesz sobie przemnożyć na stopnie - acz według mnie to upośledzona jednostka nie mająca prawa bytu w świecie programowania gier.