Wpis z mikrobloga

@DagmaraT: Zwyczaj z Europy :) Na moto prawa ręka jest na gazie, podniesienie jej oznacza zmianę dynamiki jazdy, gdy podnoszę lewą, podczas jazdy między samochodami trochę utrudnia mi to manewry. Jeżdżąc na zachód od Odry zauważyłem podziękowania/pozdrowienia (wujek Google rozwinie temat) i nie wiem czy jest to zrozumiałe dla polskich kierowców aut. Do tej pory dziękowałem lewą ręką lub awaryjnymi. A jest za co dziękować, bo kultura na drodze coraz większa.
@ZycieJAKsen: A co my Azja? :p (wybacz zlosliwosc)
Jasne, oczywiscie ze kultura na drodze bardzo wazna. Jesli nie moge podniesc lewej reki w podziekowaniach to raz w prawo i raz w lewo migacz. Tak samo w aucie.
Dzieki za wyjasnienie. Czlowiek uczy sie przez cale zycie. :)
@DagmaraT: Mimo iż nie mam ścigacza, jeżdżę spokojnie /to był mój pierwszy sezon/ to nawet przy małych prędkościach, jak wyprzedzam auto robię to z takim przyśpieszeniem, że zanim zamrugam kierunkowskazem lewa-prawa to będę daleko przed samochodem. W motocyklu kierunkowskazy małe, więc boje się, że kierowca tego nie zauważy - a podziękować chcę :)
@ZycieJAKsen: Ja osobówce dziękuję lewą ręką normalnie na bok. Z nogą parę razy się spotkałem, ale osobiście nie stosuję. Jako ciekawostkę dodam, że np. w UK pozdrawia się poprzez kiwnięcie głową i nie jak u nas do przodu, ale tak śmiesznie na bok :)
@ZycieJAKsen: ja mam zintegrowane kierunki z tylna lampą(scigacz) i jak czasen zagadalem na światłach czy widac je i czy zrozumieli gest podziekowania zawsze spotykałem się z twierdząca odp, a jak wyprzedzam to się nie ociagam :p