Wpis z mikrobloga

Potrzebuję informacji o kierunku na AGH w Krakowie. Kierunek - Inżynieria Metali i Informatyki Przemysłowej.

Chodzi mi o poziom trudności. Pracuję jako ślusarz-spawacz, mam kontakt z dosyć zaawansowanymi rysunkami technicznymi w języku angielskim. Składamy spore konstrukcje na zlecenia zagraniczne. Jeśli chodzi o Informatykę, to siedzę w tym od 98r, po prostu takie życie, nie stać mnie było wcześniej na studia.

Zastanawiam się również nad Inżynierią Nafty i Gazu.

Mam zamiar w trakcie studiów zrobić dwa kursy ISO uprawniające do inspekcji konstrukcji.

Stanowisko, jakie chciał bym zajmować po studiach - Młodszy Inspektor do spraw odbiorów\badań jakości konstrukcji, lub Poszukiwania Ropy i Gazu.

Który z tych kierunków jest bardziej rozwojowy i opłacalny?

#pytanie #kiciochpyta #studbaza #agh #krakow #pracaspawaczamnieprzeistacza #pracbaza
  • 8
@pnzr: Jak oceniasz poziom trudności kierunku i perspektywy po nim? Ja kończąc taki kierunek, miał bym doświadczenie kilkuletnie doświadczenie zawodowe, bo chcę robić studia zaoczne.
@Zielony34: Poziom zaocznych studiów na wydziale Inżynierii Metali i Informatyki Przemysłowej jest podobno taki, że jak prowadzący rozpisał całkę, to studenci zapytali się czy mają zamknąć nawias z drugiej strony. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Studiuję na tym wydziale inżynierię materiałową. Gdybym nie widział perspektyw po tym kierunku, to pewnie już bym zaniechał tego. Na magisterskich studiach jest nawet specjalizacja związana ze spawalnictwem.

Co do inżynierii nafty i
@Zielony34: Możesz powiedzieć coś więcej o tej certyfikacji ISO? Gdzie, jak, jakie wymagania?

Mam ziomka na INiGu, w sumie sporo się tam #!$%@?ą, sporo nauki o złożach, zdecydowanie więcej niż o sprzęcie i instalacjach. Na 3 roku mają zajęcia 3 dni w tygodniu. Mają kilka razy w roku spotkania z jakimiś firmami z branży.

@Ammon: Większość kierunków na AGH można robić zaocznie a i tak rynek to wszystko pochłania.