Wpis z mikrobloga

Czołem Mirki i Mirableki!

Jutro po ciężkiej walce odbywa się premiera mojej giery na Steamie i w związku z tym mam małe ogłoszenie i zarazem prośbę.

Część pierwsza: każdemu niezielonemu plusikowi wysyłam jutro rano kod aktywacyjny na Steama za frajer! Bierzcie i grajcie z tego wszyscy!

Część druga: jeśli komuś się gra spodoba - śmiało niech strzeli reckę na stronie gry, poleci znajomy, da jakiegoś lajka, cokolwiek, bardzo mi to na start pomoże :). Dodatkowo, jeśli macie ochotę, dajcie lajka na fanpage'u.

Część trzecia: jeśli ktoś ma jakiekolwiek pytania związane z procesem developmentu czy wydania - śmiało pytać, chętnie odpowiem.

YouTube'owy trailerek: https://www.youtube.com/watch?v=V4_6MVqvdvg

Link do strony na Steamie: http://store.steampowered.com/app/307230/

Fanpage: www.facebook.com/AwesomeGamesStudio

#steam #gry #oswiadczenie #gamedev #giveaway #rozdajo
  • 213
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@arcanos: Ja swój otrzymałem, dziękuję bardzo :) Teraz pora na wersję Macową, bo dostęp do PC będę miał dzisiaj ale dość późnym wieczorem więc nie obiecuję że dzisiaj zagram.

Jeszcze tylko kilka pytań ciężkie jest ogarnięcie SteamWorks i jego API? Jak wyglądają ich procesy weryfikacji? Przechodziłeś najpierw przez Greenlighta czy znalazłeś jakąś inną metodę aby opublikować grę?
  • Odpowiedz
Wszyscy dostaną klucze. :) Niestety mamy narzucone pewne ograniczenia i trzeba co jakiś czas wysyłać kolejną partię kluczy. Z tego co widzę - może to potrwać do jutra wieczór. Jak skończymy wrzucę posta z potwierdzeniem, że już koniec i jak nie daj Boże znajdzie się ktoś, kto nie dostał - osobiście mu klucz wyślę! :)

Dodatkowo - jeśli ktoś jest bardzo niecierpliwy - niech pisze tutaj to wyślę PMką klucz szybciej. :)
  • Odpowiedz
Dobra, to jak już kochana @Wykopoczta ruszyła to może pora na obiecane podsumowanie.

Historia zaczęła się, klasycznie, od uwalenie przeze mnie analizy na studiach. ;) Okazało się, że zostały mi z roku dwa przedmioty do powtórzenia, więc stwierdziłem, że nie będę robił jako warunek, a poświęce czas na samorozwój.

Bardzo mi w tym pomógł Brat, który wówczas miał już trochę doświadczenia w branży i po prostu jeździłem codziennie do niego na 8 godzin robiąc u niego projekt - w razie kłopotów był na wyciągnięcie ręki i pomagał.
  • Odpowiedz
Co do technologii jeszcze i portów. Niewykluczone, że MonoGamem się zainteresuję, żeby portować na Maca i Linuxa, ale na pewno nie w najbliższym czasie. Teraz priorytet będzie nastawiony na rozwój gry - dodatkowe poziome, inny setting graficzny, później nawet i level editor. :) Dodając do tego równania pracę na pełen etat wychodzi naprawdę mało czasu i po prostu się z tym nie wyrobię.

@matiyarosz: integracja ze Steamem to czysta przyjemność,
  • Odpowiedz