Wpis z mikrobloga

Czołem Mirki i Mirableki!

Jutro po ciężkiej walce odbywa się premiera mojej giery na Steamie i w związku z tym mam małe ogłoszenie i zarazem prośbę.

Część pierwsza: każdemu niezielonemu plusikowi wysyłam jutro rano kod aktywacyjny na Steama za frajer! Bierzcie i grajcie z tego wszyscy!

Część druga: jeśli komuś się gra spodoba - śmiało niech strzeli reckę na stronie gry, poleci znajomy, da jakiegoś lajka, cokolwiek, bardzo mi to na start pomoże :). Dodatkowo, jeśli macie ochotę, dajcie lajka na fanpage'u.

Część trzecia: jeśli ktoś ma jakiekolwiek pytania związane z procesem developmentu czy wydania - śmiało pytać, chętnie odpowiem.

YouTube'owy trailerek: https://www.youtube.com/watch?v=V4_6MVqvdvg

Link do strony na Steamie: http://store.steampowered.com/app/307230/

Fanpage: www.facebook.com/AwesomeGamesStudio

#steam #gry #oswiadczenie #gamedev #giveaway #rozdajo
  • 213
@PurpleHaze: kuźwa, przeglądarka nie ogarnęła i se posta skasowałem. :P

Nie, YAZD i Oozi są spod stacji Awesome Games Studio (firma Brata). Ja swój projekt wydałem pod jego szyldem, ze względu na to, że prościej. :) Nie muszę zakładać żadnej działalności etc.

Co do postępu - niestety żadnego bloga nie prowadziłem, więc ciężko o jakieś materiały. Postaram się wieczorem, jak z pracy wrócę, skrobnąć jakąś krótką relację z produkcji. Pod ręką
  • 2
@arcanos: plus dany i obiecuje zagrac, wiec gra trafi do tych 5% zawartosci biblioteki, ktora faktycznie odpalilem. :)

Czekam na zapowiedziana relacje i pytanie, na ktore chetnie zobaczylbym odpowiedz, to w jakiej technologii gra robiona. Jezyk, wykorzystane biblioteki itp.
@Crypton3: Nie, nie udzielałem się na warsztacie.

@blamedrop: A tam prawie nic tekstu nie ma ;). Z Linuxami i Macami daję sobie siana, gra jest zrobiona na frameworku XNA i jakbym miał się w jakieś Mono bawić to bym się pociął chyba przy jakości tego kodu*. :)

* - to mój pierwszy projekt, który po 3ch latach od premiery na XBLIG został sportowany na Steama. Naprawdę, parę razy wylewu dostałem