Wpis z mikrobloga

Jako że mam trochę stażu w multiplayerach Call of Duty, to mogę co nieco powiedzieć o najnowszym bieganiu po sieci w AW:

- balans broni jest do dupy: wszyscy biegają z BALem, bo reszta broni, w porównaniu do niej, nic nie robią

- respawn na niektórych mapach też jest do dupy: respisz się, zaczynasz strzelać i już ci ktoś wjeżdża z buta w plecy

- mapy są ok, tutaj ciężko się przyczepić, ale snajperem nie zaszalejesz. Brakuje mapy pokroju Afghan z MW2

- zabicie shotgunem jednym strzałem tylko na wyciągnięcie ręki (!)

- obrażenia z assault rifle na dalszy dystans są śmieszne: potrzebowałem 2 headshotów i 3 body shoty żeby zabić kogoś na odległość około 70 metrów. Rozumiem, że to w celach balansu, ale trochę przesadzili

- laser: the biggest troll of weapons, celność z biodra taka sama jak z przyrządów celowniczych. W sumie to logiczne, ale powinni to jakoś zbalansować

- znajdź i zniszcz: zmiana stron co rundę. Po #!$%@?? Nie można po prostu tak jak w poprzednich CoDach co 3 rundy?

- zabijanie w locie. Wystarczy skoczyć, wycelować, i w większości przypadków koleś na ziemi ma przesrane, chyba że sam skoczy. To mnie #!$%@?ło. W locie celność broni chyba powinna być mniejsza?

Trochę #gorzkiezale, ale ja to tak widzę. Multi chyba jedne z gorszych w całym uniwersum CoD, co nie oznacza, że słabe. Po prostu lepiej mi się grało w innych częściach (MW2 <3).

Opinia jest subiektywna.

#callofduty #callofdutyadvancedwarfare #steam #gry
  • 5