Wpis z mikrobloga

@zerozero7: Studiowanie europeistyki, to może jest strata czasu, ale studia na politechnice uważam za wartościowe. Nie chodzi mi o papier, a o pozostałe aspekty. Papier to tylko formalne podsumowanie edukacji.
@Speedy: Tzn. zależy co będziesz robił na samych studiach. Z mojego doświadczenia, polibuda jako uczelnia jest fatalna - beton wykładowców jest duży, uczysz się na przestarzałym sprzęcie i musisz znosić różne, kompletne idiotyzmy. Ale jak spotkasz fajnych ludzi, z pasją, to z tego rodzą się świetne rzeczy - przyjaźnie i kontakty na całe życie, angażowanie się we wspólne projekty, czasami nawet materiał na własną działalność gosp.
@zerozero7: to chyba o jakiejś słabej politechnice w jakimś #!$%@? Dolnym piszesz. Ja studiuję na Politechnice Warszawskiej i w życiu nie spodziewałem się, że wykładowcy i doktoranci będą tak bardzo otwarci na studentów, pomocni i spoko w kontaktach. Co prawda mogę to powiedzieć tylko o tych, którzy zajmują się moją specjalizacją, bo wcześniej to różnie bywało. A i "nauka na przestarzałym sprzęcie" to również bullshit.
@zerozero7: a to widzisz, mam jednego znajomego, który rok studiował na PWr, zrezygnował i zaczął na PW. Mówi, że nie ma porównania. Tam same stare sprzęty i niefajne podejście do studentów, tutaj z tym dużo lepiej.
@zerozero7: na PWr był chyba na czymś związanym z elektroniką, dokładnej nazwy wydziału nie znam. Mówił mi tak ogólnie, nie wiem czy na podstawie doświadczeń tylko z tego jednego wydziału czy na podstawie obserwacji ogólnie całej uczelni.
@Speedy: widziałem ogłoszenie o pracy, gdzie wyszczególnili że nie przyjmują absolwentów jednej uczelni, także z tymi studiami trzeba uważać ( ͡° ͜ʖ ͡°)