Wpis z mikrobloga

Mogę w sumie napisać na maila, ale tu jest prościej. Mam 2 pytania. Czy jakbym chciał zmienić dysk HDD na SSD w jakimś laptopie z waszej oferty to jesteście w stanie to zrobić i czy przy samodzielnej zmianie gwarancja nadal będzie obowiązywać? I najważniejsze, może macie jakiś kod rabatowy dla mirka bo zamierzam właśnie coś od was kupić na dniach ;)

#xkom @X-KOM:
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@aluskonik: Jeśli tylko konfiguracja danego modelu pozwala na wymianę dysku, to oczywiście wykonujemy takie podmiany. Gwarancja zarówno przy zmianie dysku przez nasz Dział Montażu, jak i samodzielnie, nadal obowiązuje. Producent może jedynie wymagać, aby dostarczyć sprzęt do ewentualnej naprawy w fabrycznej konfiguracji, tj. z pierwotnie zainstalowanymi podzespołami. To właśnie dlatego przy wybranych modelach oferujemy dysk HDD w zewnętrznej obudowie.

W sprawie rabatu prosimy o kontakt z nami pod adresem kontakt[at]x-kom.pl
  • Odpowiedz
@X-KOM: Napisałem do was maila, ale chyba zlaliście trochę temat rabatu bo akurat na to pytanie w mailu nie dostałem odpowiedzi, a myślałem że coś specjalnego dla mirków macie ( ͡° ʖ̯ ͡°)

edit; jakbyście szukali to mam taki sam mail jak login, skrzynka na gmailu.
  • Odpowiedz