Ehh, jakieś to wszystko nieczytelne takie, odechciewa się korzystać niestety ( ͡° ʖ̯ ͡°) Szkoda, że nie ma opcji przełączenia na dawny layout. Brzydki tryb nocny. Symbol nowej wiadomości/jak ktoś woła nie znika po odczytaniu. O niedziałających AMW itd. nie wspomnę. Nawet Lenny jakoś gorzej wygląda.

Btw. nie wiem, czemu mój profil jest oznaczony jako firmowy, jak to zmienić?

#wykop #mirkoblog #mikroblog
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ten #nowywykop to jest jakieś nieporozumienie, nie ładuje treści, na stronach innych niż #mirkoblog nie da się wejść nawet w swój profil a sam mikroblog ładuje się niemiłosiernie długo. Czy ktoś #wykop w ogóle testował?
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@midcoastt: chcesz to sobie płać. tradycja nakazuje obejrzec na polsacie rownolegle z innymi i z 2h reklam :) jak sobie wlaczysz na vod czy jakims innym serwisie z filmem to sie nie liczy bo nie bedziesz na biezaco
  • Odpowiedz
Zbiór działających graficznych emotikon na #wykop peel. Testowałem każdą emotikonkę wysyłaną z iOS osobno w tym wpisie.

☹️️☠️✊️☝️✋️✍️️️⚕️⚕️⚕️✈️✈️✈️⚖️⚖️⚖️❤️❤️❤️❤️❤️❤️⛑️️ ❄️️️⬛️️☘️⭐️✨⚡️☄️️☀️️⛅️️☁️️️⛈️️️❄️☃️⛄️️☔️☂️️☕️️ ⛹️♀️⛹️⛹️♂️♀️♂️️️️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️♀️♂️️️️️♀️♂️♟️✈️️️⛵️️️⛴️⚓️⛽️️️⛲️⛱️️️️⛰️️️⛺️️️️️⛪️⛩️️️️️⛏️⚙️⛓️️⚔️️⚰️⚱️⚗️️️️️️️️️✉️️️️️️️️️️️✂️️️✒️️️✏️ ️☠️️️⚧️

#webdev #emotikonki #mirkoblog #mikroblog #ciekawostki
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Bardzo lubię aplikację mobilnego Wykopu. Uważam, że została napisana przez wykwalifikowanych programistów. Jej nieustanny rozwój pozwala mi się cieszyć nieskrępowanym dostępem do różnych zakątków Mikrobloga. Wszystkich niezdecydowanych serdecznie zachęcam do instalacji. Miłego mirkowania!

~Beata z Bytomia

#mirkoblog #mobilnywykop #wykop #programowanie #programista3k
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
Według moich specjalistycznych obliczeń, dzisiaj będzie mój 20 000 wpis. Czekam na kwiaty od Michała i dyplom, będzie do sybi.
#wykop #mirkoblog
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Siedzę sobie na chacie, godzina 1 w nocy, nie mogę zasnąć to pomyślałem że porobię sobie jaja na mirko, zrobiłem fotkę tabsów na sen i wymyśliłem historyjkę że wjechała wutka i łykam cała garść tych tabsów. No i za jakieś 15 minut słyszę syreny policji i pogotowia jak podjeżdżają pod dom, wbili mi na chatę krzycząc FBI, stara krzyczy cały czas na mnie, a stary szuka pasa ;/ coście narobili bandyty.

#
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 1
Pamiętam jak zacząłem być użytkownikiem tego portalu ze śmiesznymi obrazkami i zamiast mikroblog czytałem miRkoblog. Na wykopie są same Mirki, więc i blog musiał być mirkowski. W sumie do dziś tak czytam :)

#przemysleniaprzemyslenia #mirkoblog
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

czy jeżeli mój post na #mikroblog wyparował to czy mogę gdziekolwiek sprawdzić dlaczego?
ewentualnie sprawdzić jego archiwalną wersję żeby nie pisać znowu od zera? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#mirkoblog #wykop
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dzisiaj potrzebowalem znalezc post na mirko, ktory myslalem ze dodalem do ulubionych jakis czas temu.
W ulubionych nie bylo, zatem zaczalem przegladac wpisy, ktore zaplusowalem. Po 25 stronie, kiedy dojechalem dopiero do tematow sprzed 2 tygodni poddalem sie. Uzylem wyszukiwarki i znalazlem cos podobnego co szukalem (post sprzed 2 miesiecy).

Ech, chyba za duzo mirkobloga. (,)
#wyznaniezdupy #mirkoblog
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach