Mikroblog

  • 1
@zazdrosny:
┬┴┬┴┤ ͜ʖ ͡°) ├┬┴┬┴
.

̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\з= ( ▀ ͜͞ʖ▀) =ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿
  • Odpowiedz
Na dzien dzisiejszy Gane to będzie jakiś ewenement na skale światową w sportach walki jako osoba chyba najbardziej pchana o ten pas w historii. Łącznie z najbliższą walką którą będzie miał to na 7 jego ostatnich pojedynków 4 to walka o pas którego jeszcze nie zdobył xD. Przecież to zart, na 6 jego ostatnich walk 3 przegrane to 3 walki o pas a 3 wygrane to wygrana z
-Tuivasa rekord w ostatnich
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@PapusnyWonsiurek: Dwa razy ? W 2024 był rewanż, w 2021 wygrana ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ciryl jest świetny na nogach i bardzo dobrze się porusza jak na ciężką, miejsce nie przypadkowe w rankingu, w stójce wygrywał z Francisem tylko zaważył grappling który Jones później wykorzystał, z Volkovem ta druga walka to wyjątek z pójściem w parter. Jak by mu dać od nowa drogę do pasa to
  • Odpowiedz
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

#f1 Obejrzałem powtórkę wyścigu bo nie chciało mi się wstawać o 5 i takiego wyścigu właśnie oczekiwałem. Szkoda tylko Piastriego bo wpadł w poślizg w tym samym miejscu co Norris ale nie udało mi się złapać trakcji i utknął w trawie. Tak czy siak podziw, że nawet po tak dużej stracie czasu próbując wygrzebać się z trawy, skończył na 9 miejscu. Szkoda też trochę Hadjara. Ogólnie wyścig w mojej ocenie
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@polarbit: w sumie da się przekleić komentarz z tamtego roku i w kilku miejscach się faktycznie zgadza XD

Szkoda Piastriego? było
Szkoda Hadjara? też było
nadzieja na brak WDC Norrisa? też się zgadza XD
  • Odpowiedz
bez koli zyc nie mozna. wole nie miec jedzenia niz nie miec co pic. mozna byc glodnym ale jak sie chce koli to musi byc kola
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

✨️ Trudności w opiece nad bliskimi - historia z życia
Wiecie co jest najgorsze w życiu? Opieka nad drugą osobą. Instytucje, MOPSy, gmina nie istnieją w takiej sytuacji. Mamy z mężem po 28 lat, teściu ma 75 i niestety przez a-----l ma problemy zdrowotne, w tym mgłe, zaniki pamięci. Jest normalny, chodzący, pójdzie do sklepu, kupi sobie chlebek, piwko, ale jak już wypije i następnego dnia trzeźwieje to jest koszmar, leży jak
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Możemy się przestać się nim zajmować, ale dowiedzieliśmy się nieoficjalna droga, że wsadza go do DPS, prędzej czy później, ale kto będzie płacił? No my, wszystkie koszty pokrycia, my i to będzie ponad 3000 zł.


@mirko_anonim: no ale chyba lepiej płacić różnice między kosztami DPS a jego emeryturą niż sobie rujnować życie?

Nie ma męczenników, są tylko ochotnicy
  • Odpowiedz
własne życie, planujemy mieć chociaż jedne dziecko, ale przez niego przesuwamy te plany


@mirko_anonim: no to machajacypapiez.jpg, bo stary może tak jeszcze z 10 lat pociągnąć. rozwiązanie jest takie - zróbcie sobie dziecko i żyjcie od pierwszego do pierwszego, wtedy państwo nie będzie mogło ściągać z was kasy na alimenty dla ochlejusa.

najbardziej mnie boli, że rodzina się wypieła. Prosiliśmy o to, żeby ktoś z nim posiedział, zrobił mu herbatkę,
  • Odpowiedz
@Famine: nie wiem czy dobre porównanie ale się nie znam. Każdą latarką poświecisz, każdym nożem coś zrobisz już nie mówiąc Mora. Tam ludzie opinie dają, że jeden but gorzej wykonany albo że nie przejdziesz 10 km bo będziesz tak obtarty.
  • Odpowiedz
  • 1
@plusikdziczku

No ale też jak czytam o butach trekkingowych renomowanych za 5 czy 6 stów które mają trwałość podobną do butów z Lidla za stówkę no to wniosek nasuwa się sam i lepiej co roku nawet wymieniać buty za stówkę niż po półtora wywalić na śmietnik buty za kilka stówek
  • Odpowiedz
Ciekawe czy czeka nas eksodus Ukraińców, po tym jak pisowcy jeszcze bardziej się zradykalizują przeciwko Ukrainie, bo chyba w tym kierunku zmierzamy, Tramp dalej będzie robił laskę kacapom, a pisowcy Trampowi, więc ciekawe jak to się rozwinie
#usa #ukraina
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@prostymirek:

Ukraińców jest tu zwyczajnie za dużo.

Polacy są skłóconym i podzielonym narodem a tu nam jeszcze dołożyli 3 mln ludzi z narodu o wschodniej mentalności i roszczeniowej postawie. To musiało doprowadzić do sporych napięć społecznych.
  • Odpowiedz
Dobra kupuje auto z komisu i co w ten sam dzień mam niby wykupić OC i rejestracje? Przecież to jest fizycznie niemożliwe żeby przejechać 200km po auto i nim wrócić i tym samym dniu to wszystko pozałatwiać. Niby jest jakaś kara, że jak nie załatwisz formalności w tym samym dniu co zakup auta. Na necie pisze, że najpierw wykupić OC a potem rejestracja. I co mam wykupić ubezpieczenie na niemieckie blachy komisowe?
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Sumiru: nie musisz od razu kupować OC ani od razu rejestrować. OC przeszło na ciebie w momencie kupna, trwa do końca tej umowy (nie przedłuża się samo w tym przypadku!), ubezpieczalnia może się do ciebie odezwać o rekalkulację (i pewnie się odezwie jak było tzw. komisowe).

Na rejestrację masz 30 dni, nie musisz zmieniać blach. Zawsze to parę złotych do przodu.
  • Odpowiedz
@gerwazy-oko: balansują między utrzymaniem się na powierzchni, naciskaniem na wszystkich "powiedźcie im żeby przestali, bo ropa przez nich drożeje" i "to nie my!". Cieśnina może i nie jest zablokowana, ale jak tankowce zaczną przepływać kilka zastanie zatopionych przez "nieznanych sprawców". Ryzyko utraty tankowca jest właśnie "uwarunkowaniami geopolitycznymi i makroekonomicznymi". ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Czy walka między Leclercem a Geckonem była teatrem dla gojów? Nie wiem, ale ci dwaj mieli też największe role w filmie F1

#f1
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach