Ciekawe jak długo reklamodawcy będą tak głupi żeby płacić za tej "jakości" ruch, gdzie pewnie 90% wyświetleń to tak naprawdę sztucznie generowane odbicia.
@mss_: od lat jest taka sytuacja ze spamem e-mail. Duże firmy przesyłają reklamy za pośrednictwem podejrzanych firemek często zmieniających nazwy. E-maile zebrane lata temu, z rzekomą zgodą uzyskaną na stronach, o których często nawet nigdzie nie da się znaleźć wzmianki.
Jednak duże firmy ciągle zamawiają, nawet u
Np. kiedyś trafiłem na pomieszane proszki do prania z masami typu 3,8 kg oraz 3,6 kg, promocja była przy zakupie 2 sztuk, ale tylko tych cięższych, opakowania wyglądały
Np. niektóre w ofertach mniejsze opakowania przeliczają na 100 g, a większe na 1 kg, identyczny produkt różnica w masie np. około 100 g (np. praliny). Więc nie ma uzasadnienia by inaczej przeliczać, wiadomo, że robią to tylko by ktoś przypadkiem źle odczytał i by utrudnić porównanie.
Albo zwykle podają cytryny przeliczone na 1