Mimo, że już kiedyś to było zauważone na wykopie, to dopiero teraz poczułem, że najtrudniejsze w nauce obsługi komputera u starszych ludzi jest pojęcie podwójnego kliknięcia myszki. No k---a to są dla nich jakieś nieziemskie akrobacje, bariera nie do przejścia. "Tu kliknij dwa razy, żeby wejść w Internet" i c--j, zmień nazwę.
"Ale to musisz szybko te dwa razy, tak pyk pyk" i ikonka z drugiej strony ekranu xD
W święta babcia
"Ale to musisz szybko te dwa razy, tak pyk pyk" i ikonka z drugiej strony ekranu xD
W święta babcia
Mimo, że ostateczną przyczyną obu katastrof są błędy pilotów, to Boeing swoje za uszami też ma. To kiepska implementacja MCAS
@Tonopah: Podobny problem jak z MCAS, choć z innej przyczyny mógł wystąpić w starszych wersjach 737, od kilkudziesięciu lat jest na to procedura, dodatkowo po Lion Air Boeing wypuścił biuletyn w którym ją przypomina. Gdyby załogi postępowały prawidłowo, to do katastrof by nie doszło. Przeczytaj inne moje wypowiedzi w znalezisku.
W Airbusach nie ma wolantu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@wcinaster: Tak, piloci z Ethiopian go wyłączyli i zaczęli się wznosić (wykres z raportu wstępnego, na samym środku jest "automatic trim command with no change in pitch trim", czyli, że został wyłączony), ale później włączyli go ponownie i to spowodowało katastrofę. Szerzej opisywałem to tu: https://www.wykop.pl/link/4884159/wstepny-raport-po-katastrofie-737-max-mala-analiza/