@epi: A jak chcesz żeby oglądał je ktoś kto nie zna angielskiego? Chyba nie z lektorem, to jest dużo gorsze od napisów bo cała ścieżka dźwiękowa a razem z nią cały klimat bezpowrotnie tracimy :P
@xerxes931: Piszą na nią nowe kursy bo się nie zestarzała, nadal jest świetna do zadań do których została stworzona czyli wprowadzenie do mikrokontrolerów dla początkujących.
@KRSS: Źle to rozegrałeś, jakbyś chciał 1-10zł to by ci jakiś śmieszek naprawdę wysłał choćby za oryginalność, a 100zł to raczej nikt obcej osobie w necie nie wyśle :D
Mam w akademiku internet symetryczny 60Mbps przez LAN. W pokoju mam 4 porty LAN i co ciekawe, nawet jak na każdym odpalę na raz speed test na 4 komputerach to wszędzie idzie 60Mbps. Do tego, wszędzie jest to samo IP zewnętrzne.
Wygląda to tak jakby akademik miał internet powiedzmy 1Gbps i przydzielał na każdy port LAN 60Mbps.
Teraz pytanie, czy dało by radę ~podwoić prędkość łącząc się przez dwie karty sieciowe
@Norskee @Gorion103 Chyba znalazłem to czego szukałem: Agregacja łączy. Nawet znalazłem już jakiś tutorial :D https://help.ubuntu.com/community/UbuntuBonding ale tylko na linuxa, a przydało by mi się też na windowsie :/ Z tego co czytam to natywnie nie wspiera, trzeba jakiegoś softu używać który pewnie kosztuje $$$
Po co mi aż tyle? Nie wiem, czasem jakiś film/grę pobrać to lepiej mieć 2x (4x?) szybciej :D Główny cel to chyba raczej pochwalenie się
@Gorion103: Przecież nie będę ich przechowywał, obejrzę i wywalam :D Często seriale oglądam :D No i kurde, jakbym miał podejście "Oj przecież mogę poczekać" to nadal miałbym neta 1Mbps.
@Althorion: Z logicznego punktu widzenia jak na końcu publiczne IP jest to samo to docelowy serwer nawet nic nie zauważy. Wystarczy że np. co drugi pakiet będę wysyłał po innym LANie. http://files.skew.tk/2016-10-06_13.29.25.png
Pytanie od kogoś ko jest zielony w temacie (czyli ode mnie): W czym tworzycie w miarę proste apki w pythonie? IDLE pythonowe wystarczy? Czy może korzystać z Visual Studio jak i tak już się je ma do C#? A może Anaconda? Polskie kursy zalecają pisanie i operowanie na wyłącznie na IDLE, kurs z MIT zaleca Anacondę, Visual Studio jest kombajnem ktory i tak się ma, tylko nie wiem jak się do tego
@RedBulik: Mówili na konferencji że gra jest na silniku Unity więc nie ma problemu jakby chcieli wydać wersję mobilną, ale narazie nie chcą nic zdradzać/nie mają planów/może kiedyś.
Chicałbym się trochę podszkolić w programowaniu. Jedyną styczność do tej pory miałem wyłącznie w technikum, gdzie wzięliśmy trochę pascala i C++. Ogólnie talentu do programowania nigdy nie miałem, zawsze moją mocniejszą stroną była grafika 2D i 3D. Jednak mam wielką chęć hobbystycznie pójść w #gamedev. Co polecacie na początek? Od czego zacząć? Jaki język? C# jeśli chciałbym działać w Unity3D? #naukaprogramowania
@Horvath: Jeśli chciałbyś działać w Unity to odpalasz Unity i uczysz się programowania pracując w ich środowisku. Jeśli chcesz też robić coś innego oprócz gier, albo nie chcesz odrazu uczyć się Unity tylko wcześniej nauczyć się bardziej podstawowych rzeczy to polecam Pythona.
Mirki jedno pytanko, bo trochę mnie pewna sytuacja mocno zastanawia. Jest na jutube taki koleś, sentdex, ma swój kanał https://www.youtube.com/user/sentdex/playlists?view=1&shelf_id=0&sort=dd a w nim mnóstwo playlist o Pythonie. Ok. Ale tych playlist jest naprawdę w cholerę, w każdej przynajmniej po 10, 15 filmów, w niektórych nawet 50. Playlisty zawierają w sobie różne tematy, od NLP, Image Recognition, Kivy, PyGame, PyQt, aż po Django, Flaska, RPi, inwestowanie na giełdzie. Patrząc na jego przyjemną mordę
@Piz-dur: Najważniejsze to wygrać ze słomianym zapałem, teraz mówisz że wracasz do nauki, no i fajnie bo masz motywację, ale ważniejsze żebyś to utrzymał, jak ci się uda to będziesz tyle umiał i za 5 lat albo i mniej.
Napiszę za tydzień i zapytam jak ci idzie ( ͡°͜ʖ͡°) Już sobie ustawiłem przypomnienie.
źródło: comment_ovSZpGVNJ0MUHb8Wv3gSg7JDsZsyrt4J.jpg
Pobierz