Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko189
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

ruski_agent

ruski_agent

Dołączył 10 lat i 11 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 668
  • Znaleziska 57
  • Mikroblog 611
  • Obserwujący 3
  • Obserwowane 1
konserwix
konserwix
15.10.2022, 05:43:05 via Wykop Mobilny (Android)
  • 18
#bartosiak #wolski czołem
konserwix - #bartosiak #wolski czołem

źródło: comment_16658125859SI3KHNQsndeLUGx0db7Qp.jpg

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ruski_agent
ruski_agent 15.10.2022, 09:17:24
  • 1
@konserwix: Nie wiem, skąd pomysł, że ich wizja drogi do bezpieczeństwa jest odmienna. Wiadomo, że we wszystkich szczegółach nie będą sie zgadzać, ale nigdy nie było powiedziane, że są między nimi jakieś wielkie różnice. Oczywiście, ludzie słabo rozumiejący temat jak Wolski wymyślili sobie, że skoro generał popiera obecne zmiany w wojsku, to obalił ANW - mimo, że Bartosiak sam powiedział, że popiera koncepcje aktywnej obrony z użyciem broni dalekiego zasięgu.
  • Odpowiedz
Kranolud
Kranolud
14.10.2022, 17:38:46
  • 16
Temu co się na żarty zebrało xD
#rosja #ukraina #wojna
Kranolud - Temu co się na żarty zebrało xD
#rosja #ukraina #wojna

źródło: comment_1665769122WJpaIV9jgE8IPDybH3Q2wh.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ruski_agent
ruski_agent 14.10.2022, 17:42:15
  • 0
@Kranolud: Tej*
  • Odpowiedz
ArtBrut
ArtBrut
12.10.2022, 13:45:17 via Android
  • 28
#rosja #wojna #ukraina

128 OGSHB w Krasnoje. Region Chersoń
ArtBrut - #rosja #wojna #ukraina

128 OGSHB w Krasnoje. Region Chersoń

źródło: comment_1665582317ifAQicjHfNtCRIEICBba0K.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ruski_agent
ruski_agent 12.10.2022, 13:53:33
  • 1
@gejuszmapkt: Chodzi o miejscowość Czerwone. Ukraińcy powinni tam być od kilku dni. https://www.google.com/maps/place/Chervone,+Obw%C3%B3d+cherso%C5%84ski,+Ukraina,+74224/@47.2518204,33.5391271,10z/data=!4m5!3m4!1s0x40c4a125e04d9731:0x60d6796168f3dcc2!8m2!3d47.262299!4d33.6608766
  • Odpowiedz
CzaryMarek
CzaryMarek
CzaryMarek
11.10.2022, 03:27:56
  • 5
Naszła mnie teraz, taka myśl, że przecież Ukraina ogłosiła mobilizacje 8 miesięcy wcześniej niż Rosja. A mimo wszystko, Rosja bez mobilizacji była w stanie przez te 8 miesięcy nie tylko nie stracić terytoriów ale jeszcze zyskać i czy ostatecznie, ta wojna bez interwencji zachodu nie jest z góry przegrana dla Ukrainy?
Rosja ma 140 mln ludzi, Ukraina pewnie około 40 mln, do tego działania wojenne toczą się praktycznie tylko na terytorium Ukrainy,
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ruski_agent
ruski_agent 11.10.2022, 03:36:37
  • 34
@CzaryMarek: PKB Ukrainy nie ma wielkiego znaczenia, Ukraina jest wspierana przez potężne państwa Zachodu.

Pytanie, czy Rosja będzie miała wyposażenie, żeby dać odpowiednio wszystkim zmobilizowanym. Biorąc pod uwage doniesienia o tym, że Rosjanie muszą sami załatwiać apteczki itp. jest to raczej wątpliwe. Raczej wygląda to dla mnie tak, że ruscy będą mieli więcej piechoty jako mięso armatnie, a ilość używanego ciężkiego uzbrojenia nie zwiększy sie znacznie. Ze względu na masakry
  • Odpowiedz
Jabby
Jabby
10.10.2022, 16:43:50 via Wykop Mobilny (Android)
  • 595
Chciałbym tylko przypomnieć że ten pan stwierdził że w systemy antyrakietowe nie opłaca się inwestować w ramach ANW.

#bartosiak #ukraina #rosja #wojna
Jabby - Chciałbym tylko przypomnieć że ten pan stwierdził że w systemy antyrakietowe ...

źródło: comment_166542023085Yu5wGb1t97yf2wYRPEe5.jpg

Pobierz
  • 60
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ruski_agent
ruski_agent 10.10.2022, 16:56:33
  • 4
@Jabby: No cóż, dla jego obrony można stwierdzić, że przy niskim budżecie Patrioty nie są najwyższym priorytetem jeśli chodzi o wydatki, Ukraina dostała sporo rakiet i nadal walczy. Jednak odbywa sie to za cene terroru ludności cywilnej i gospodarczej katastrofy. Jeśli sie na armie wykosztujemy, to możemy kacapom nie pozwolić zająć centymetra terenu ani nawet uderzyć znaczną ilością rakiet (bo jakieś pojedyńcze sie na pewno przedostaną). Ale potrzebne będzie pewnie
  • Odpowiedz
Jebwleb
Jebwleb
Jebwleb
09.10.2022, 18:45:44
  • 0
Jak ruskie nie przyjebia atomówka to pan doktor znowu będzie śmiesznie wyglądać. Jaki to dramat dla S$F będzie jeśli wojna skończy się od tak poprostu.
#bartosiak
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ruski_agent
ruski_agent 09.10.2022, 23:08:32
  • 2
@Jebwleb: Zależy dla kogo. Bartosiak, z tego co wiem, nie mówił nigdzie, że jebnie atomówka. Więc nie widze powodu, żeby wyglądał śmiesznie.
  • Odpowiedz
kepak
kepak
09.10.2022, 20:46:02
  • 424
#rosja #ukraina #wojna #czechy #kaliningrad

Tak na serio to pomysł z kaliningradem dla Czechów jest genialny bo tak:
1. Jest na tyle oderwany od rzeczywistości, że propaganda rosyjska nie ma tego jak za bardzo wykorzystać (jakby tam zamiast Czech była Polska to by to tłukli jak Tuska w TVP)
2. Pozwala bezkarnie wyśmiewać pomysły Rosji (Rząd Czech ogłasza 15 lat wiezienia na diecie z knedliczkówza
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ruski_agent
ruski_agent 09.10.2022, 21:04:20
  • 0
@kepak: Na dłuższą mete Kaliningrad będzie musiał być oderwany od Rosji, zdekomunizowany, zdemilitraryzowany, i zintegrowany gospodarczo i komunikacyjnie z Europą. Możemy to pańśtwo np. nazwać Prusy i starać sie w jego mieszkańcach wytworzyć inną tożsamość narodową niż rosyjska (nie wiem, na ile to możliwe). Jest nadzieja, że po dekadach wzajemnego kontaktu z pańśtwami sąsiednimi i resztą Europy porzuciliby sowiecką mentalność.
  • Odpowiedz
card_man
card_man
card_man
07.10.2022, 11:30:30
  • 34
Dr Bartosiak wiele rzeczy przewidział, wystarczy obejrzeć jego filmiki sprzed roku.

#bartosiak #wojna #rosja
card_man - Dr Bartosiak wiele rzeczy przewidział, wystarczy obejrzeć jego filmiki spr...
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ruski_agent
ruski_agent 07.10.2022, 14:46:06
  • 3
@card_man: Ale to był jeden możliwy scenariusz, który stawiał Bartosiak.

Sikorski mówił, że podbojami Rosja nie zrobi dealu z Europą. Był zaślepiony "wartościami". Po zachowaniu w szczególności Niemiec widać, że mimo zbrodniczych podbojów które prowadzą, Rosja nadal jest dla Niemiec partnerem. Widać to po tym, jak Niemcy nie są skłonni do pomocy Ukrainie, a jeden z doradców Scholza wprost powiedział, że stosunki z Rosją są ważniejsze niż pomoc Ukrainie.
  • Odpowiedz
tomosano
tomosano
07.10.2022, 10:10:06
  • 3
Bartosiak sugeruje wysłanie polskich wojsk na Ukrainę jeśli RUS mobilizacja zakończy się dużym sukcesem.

Czy polscy żołnierzy będą walczyć na linii Dniepru?

#bartosiak #ukraina #wojna
#niepopularnaopinia #polska

Czy polscy żołnierze zostaną wyłani na Ukrainę?

  • Tak 12.0% (39)
  • Nie 56.7% (185)
  • Może w przyszłości 31.3% (102)

Oddanych głosów: 326

tomosano - Bartosiak sugeruje wysłanie polskich wojsk na Ukrainę jeśli RUS mobilizacj...
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ruski_agent
ruski_agent 07.10.2022, 12:10:14
  • 1
@tomosano: Polska obecnie przygotowuje sie na wojne z Rosją - za późno, ale lepiej późno niż wcale. Problem w tym, że przygotowanie na wojne z Rosją będzie trwało lata - tyle trwa zakup i odebranie odpowiedniego sprzętu. W 2026 będziemy jako-tako gotowi, z Abramsami, K2, Borsukami, Patriotami. Najlepiej to poczekać do 2030, kiedy skończą sie dostawy F-35, Apache'y, Himarsów, K2PL, K9PL, nowych Patriotów i innych. No ale wtedy ta wojna
  • Odpowiedz
czlowiek_z_lisciem_na_glowie
czlowiek_z_lisciem_na_glowie
05.10.2022, 19:21:56
  • 2
Jak myślicie, to co to może znaczyć?

"Tak, w sprawie broni nuklearnej, nie jestem pewien co do kluczy startowych. Ale Polska zawsze była właściwą linią. Ukraina, tragicznie 4 nich, nigdy nie była."

#wojna #ukraina #rosja
czlowiekzlisciemnaglowie - Jak myślicie, to co to może znaczyć?

"Tak, w sprawie br...

źródło: comment_1664997682o1BsZLCqdkn16e7rDBjnfD.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ruski_agent
ruski_agent 05.10.2022, 19:37:57
  • 1
@czlowiek_z_lisciem_na_glowie: Dlaczego interesuje cie opinia jakiegoś amerykańskiego randoma? Ogólnie to Ukraina i Polska są do siebie bardziej podobne niż mogłoby sie wydawać, i ciężko je tak naprawde od siebie oddzielić. Gdyby Polska musiała walczyć z Rosją zamiast Ukrainy, wiązałoby to sie z ogromnymi stratami dla gospodarki, i dużo silniejszą Rosją. Więc dobrze, że jest ona zatrzymana z dala od nas.
  • Odpowiedz
g.....t
konto usunięte 05.10.2022, 12:56:13
  • 10
Ja uwazam, ze zadnego szturmu na miasto nie bedzie, patrzac na geografie i postepy ukrainskiej armii, celem jest Nowa Kachowka i zabranie drogi ucieczki. Wtedy kacapom zostaje most obok Kherson, ktory jak zauwazyl @GlodnyJestem znajduje sie na polnoc/wschod od miasta i moze stac sie odsloniety po przejeciu przez Ukraincow Snihurivka. Na zielono zaznaczylem 2 mosty + Kherson, a na niebiesko, gdzie mniej wiecej znajduja sie sily ukrainskie. Jesli kacapy nie beda
g.....t - Ja uwazam, ze zadnego szturmu na miasto nie bedzie, patrzac na geografie i ...

źródło: comment_1664974621bvgFxPAV8aXpVcLpnMs2T6.jpg

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ruski_agent
ruski_agent 05.10.2022, 13:31:08
  • 1
@gejuszmapkt: Co ma zajęcie Śnihurówki do mostu Antonowskiego? Ukraińcy są już dużo bliżej do niego w innych miejscach, w szczególności na północny zachód od Chersonia, gdzie są pod Kisielówką i w Barwinku. Stamtąd powinni już móc nawalać ten most haubicami, bo do Antonówki powinno być mniej niż 40 km, a tyle wynosi zasięg naszych Krabów na przykład.

Moim zdaniem najlepszym wyjściem byłby atak wojskami wokół Posad-Pokrowskiego na północny zachód od
  • Odpowiedz
ruski_agent
ruski_agent 27.09.2022, 11:34:44
  • 17
Kolejny szczebel drabiny eskalacyjnej?

#bartosiak #wolski #wojczal #geopolityka #ukraina #wojna
ruski_agent - Kolejny szczebel drabiny eskalacyjnej? 

#bartosiak #wolski #wojczal ...

źródło: comment_1664278397xmKwwEEntkHwf7mgnrodVC.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Bozar86
Bozar86
27.09.2022, 13:44:01
  • 3
@Brakus: A Napierała z Zychem co by tam robili? Serwowali kanapki? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
card_man
card_man
card_man
27.09.2022, 14:59:37
  • 4
@ruski_agent: moim zdaniem debaty nie będzie, a to tylko taki wpis, potem się powie, że chcieliśmy debaty, ale "formuła była nie do zaakceptowania"
  • Odpowiedz

2172

Polska nie wpuści Rosjan uciekających przed mobilizacją

Polska nie wpuści Rosjan uciekających przed mobilizacją

Tego typu sytuacja może być wymarzonym pretekstem dla rosyjskich służb specjalnych, żeby pod pretekstem przyjmowania uchodźców, dezerterów przyjmować tutaj obca agenturę.

Szewczenko
z
polsatnews.pl
dodany: 23.09.2022, 17:40:33
  • 147
  • #
    polska
  • #
    rosja
  • #
    ukraina
  • #
    wydarzenia
  • #
    konfliktynaswiecie
ruski_agent
ruski_agent 23.09.2022, 18:06:30
  • -130
@Aaaaarghhh: Jeśli Rosja chce zaatakować Polske, to nie potrzebuje pretekstu.
ruski_agent
ruski_agent 23.09.2022, 21:41:28
  • -7
@SleepingGod: Powinniśmy ich wpuścić po to, żeby osłabić Rosje i rosyjską armie, a nie dlatego, że ich lubimy lub nie.
ruski_agent
ruski_agent 23.09.2022, 22:05:47
  • -3
@SleepingGod: Tak, uważam, że wartość tych żołnierzy będzie niezerowa. Szczególnie, gdy będą oni strzeżeni przez Kadyrowców i za dezercje będzie groziło ciężkie więzienie. Rosja nie ma najlepszego uzbrojenia, ale coś im dadzą. Mogą sie przydać jako artylerzyści lub logistycy, zdala od frontu.

Odbieranie Rosji siły żywej zmniejsza również ich gospodarke i zwiększa naszą.

369

Niemcy gotowi przyjąć dezerterów z Rosji

Niemcy gotowi przyjąć dezerterów z Rosji

Z ust niemieckich ministrów padają deklaracje dot. gotowości przyjęcia przez ich kraj dezerterów uciekających z Rosji przed mobilizacją.

NieobliczalneZieloneKonto
z
dorzeczy.pl
dodany: 22.09.2022, 15:49:59
  • 74
  • #
    polityka
  • #
    europa
  • #
    rosja
  • #
    wojna
  • #
    ukraina
  • #
    niemcy
  • #
    wojsko
ruski_agent
ruski_agent 22.09.2022, 15:54:50
  • -37
Jedyny kraj mający sensowne podejście do tej sprawy. Ludzie z naszego regionu woleliby zrobić na złość ruskom, niż pomóc Ukrainie wygrać.
  • 10
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

ruski_agent
ruski_agent 22.09.2022, 16:02:08
  • 6
@tomasz-saczynski: Pozbawiając azylu rosyjskim dezerterom nie pomagamy Ukrainie, tylko jej szkodzimy. Sama Ukraina powiedziała, że dezerterów nie będą wbrew ich woli do Rosji zwracać. My powinniśmy zrobić podobnie. Inaczej tylko konserwujemy Rosji zasoby siły żywej.

439

Dziejowa szansa Polski? Imperium Putina się zawali? - Bartosiak i Zychowicz

Dziejowa szansa Polski? Imperium Putina się zawali? - Bartosiak i Zychowicz

Geopolityczna rozgrywka mocarstw wchodzi w fazę krytyczną! Na skutek wojennych niepowodzeń i kompromitacji pozycja międzynarodowa Rosji słabnie.

Cierniostwor
z
youtu.be
dodany: 19.09.2022, 19:07:44
  • 131
  • #
    bartosiak
  • #
    zychowicz
  • #
    rosja
  • #
    wojna
  • #
    ukraina
  • #
    geopo
ruski_agent
ruski_agent 19.09.2022, 19:45:39
  • 101
@w0jmar: Lekka piechota przeciw czołgom może być bardzo skuteczna, jeśli jest odpowiednio uzbrojona. Nie przesmyk, a pomost bałtycko-czarnomorski, który oczywiście jest wspomniany, bo jest on kluczowym interesem Rzeczypospolitej i jest w centrum tej wojny. Drabina eskalacyjna jest wspomniana. Mam nadzieje, że pomogłem.
ruski_agent
ruski_agent 19.09.2022, 22:27:03
  • -2
Polska jako kotwica bezpieczeństwa, a jaką mamy gospodarkę żeby być gwarantem niby tej nowej Rzeczpospolitej?


@RUNDMC: Pod względem PKB per capita wg parytetu siły nabywczej jesteśmy niedaleko za Hiszpanią, a nawet Japonią (48k vs 41k). Po zakupach naszych Himarsów, Apache'y, Abramsów, Patriotów, F-35, itd. Rosja raczej nie będzie miała z nami szans. Dzięki temu w razie czego możemy pomagać Ukrainie, pańśtwom bałtyckim, a nawet robić przewrot na Białorusi bez pozwolenia
ruski_agent
ruski_agent 19.09.2022, 22:32:41
  • -5
@3mortis: Jesteśmy stale jedną z najszybciej rosnących gospodarek w Europie, nasza gospodarka jest różnorodna i nie jest zależna od żadnego konkretnego sektora (w przeciwieństwie do Rosji). Gdzie ten brak stabilności?

16

Bartosiak: Wojna na Pacyfiku może wybuchnąć już we wrześniu.

Bartosiak: Wojna na Pacyfiku może wybuchnąć już we wrześniu.

Wojna na Ukrainie jest tylko częścią wielkiej rozgrywki mocarstw. Dotychczasowy porządek świata się kruszy. Chiny i Rosja rzucają wyzwanie hegemonii USA. Wojna o globalną dominację już trwa, ale innymi metodami. Czy zostanie użyta broń jądrowa? Kto ma większe szanse na Pacyfiku?

wykopowicz_ka
z
youtube.com
dodany: 12.08.2022, 18:21:17
  • 11
  • #
    usa
  • #
    chiny
  • #
    rosja
  • #
    bartosiak
  • #
    zychowicz
  • #
    geopolityka
ruski_agent
ruski_agent 12.08.2022, 19:41:57
  • 2
@Rafaello122: To chyba oczywiste, że nie odpowiedzą, bo nie mają szklanej kuli, z której mogą przewidywać przyszłość. Mogą jedynie oceniać prawdopodobieńtwo.
ruski_agent
ruski_agent 05.08.2022, 18:13:04
  • 7
Tekst redakcji Wall Street Journal:

Nawet, jeśli podróż Pelosi skończy sie rozczarowaniem, wojskowe groźby Chin pokazują, że status Tajwanu i jego ochrona szybko stają sie krytyczne. Amerykańscy urzędnicy mówią, że Xi skrócił planowany czas reunifikacji z tej dekady do być może tylko 18 miesięcy. Tajwan, USA i nasi sojusznicy nie mogą czekać, jeśli chcą odstraszyć Chiny.


https://www.wsj.com/articles/nancy-pelosis-taiwan-straits-taipei-visit-china-beijing-xi-jinping-white-house-joe-biden-11659391114

Ambasador
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dejwi996
Dejwi996
Dejwi996
05.08.2022, 19:22:22
  • 1
@ruski_agent: jakiś czas temu byłem minusowany jak twierdziłem, że zbliża się okres ponownej pluralizacji świata. USA od początku konfliktu na Ukrainie sprawdza "wierność" swoich sojuszników oraz nawiązuje nowe próbując wygryźć "przyjaciół" Rosji i Chinom. Miejmy nadzieję, że USA ma w zanadrzu b--ń lub technologię która da nam taką przewagę, że zmusi wrogów do kapitulacji zanim wojna pochłonie i zniszczy cały świat jaki znamy.
  • Odpowiedz
Jebwleb
Jebwleb
Jebwleb
08.08.2022, 16:28:29
  • 0
@ruski_agent: tylko gdzie by tu zrobić ostateczny rozpiedul? W stolicy światowej produkcji procesorów czy może na polach Ukrainy i Polski?
  • Odpowiedz
ruski_agent
ruski_agent 01.08.2022, 08:30:02
  • 11
Porównanie produkcji przemysłowej w państwach Nowej Osi (Chiny + Rosja) oraz Nowych Aliantów (USA + Europa + Japonia + może Indie).

Źródło: https://twitter.com/Noahpinion/status/1553968362761310209

#bartosiak #wolski #geopolityka #wojna #usa #chiny
ruski_agent - Porównanie produkcji przemysłowej w państwach Nowej Osi (Chiny + Rosja)...

źródło: comment_1659342572crp4ItMh8ryy3Khw2OKjsf.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ruski_agent
ruski_agent
Autor
01.08.2022, 08:32:26
  • 1
A tu porównanie populacji.
ruski_agent - A tu porównanie populacji.

źródło: comment_1659342744bAq0W8oILjgE4tbMX0duiU.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
wuwuzela1
wuwuzela1
01.08.2022, 09:24:24
  • 6
@OraclePL: ruscy sie pozycjonują w paradygmacie atomowym i destabilizowania, a nie w paradygmacie gospodarki.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Strona 9 z 10
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 02.06.2024

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 14.07.2022

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl