Najlepsze wykorzystanie 3d na stronie int jakie widziałem. Nie tylko efektowne ale na prawdę pozwala zrozumieć.
Jak działają mechaniczne zegarki - strona z animacjami

Animacje są interaktywne
z- 68
- #
- #
- #
- #
- #
- #

Animacje są interaktywne
z
Coś chyba w tym jest - i to nie tylko w dioramach :P
z
źródło: comment_1650797014evaTM6ydrMVwEUPqLFV8Cw.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez moderatora

Zdzisław Beksiński. Obrazy sztucznej inteligencji z motywami wiosny i Ukrainy. Te obrazy stworzył algorytm. Są wspaniałe!
z
źródło: comment_1650179538CpTY5lDcTGqbvWQlMuRbZl.jpg
Pobierz
Może jakaś zrzutka lub inna forma pomocy?
z
Za kilkanaście lat, taka grafika w grach to będzie norma.
zKtoś kto pisze takie rzeczy nie wie o czym pisze. Problemem w przypadku takich scen nie jest silnik, a assety. Studio developerskie musiałoby więcej poświęcić na dłubanie śrubokręta niż całej lokacji
Żeby stworzyć tak realistyczną scenę trzeba tonę danych. Od modeli, tekstur, przez oświetlenie, efekty cząsteczkowe, itd itp. To zajmuje tonę czasu i wymaga tony pracy. Żeby zgłębić wszystkie tajniki silnika Unreal trzeba naprawdę wielu lat doświadczenia, bo to nie jest takie proste jak kliknięcie przycisku "wstaw mi tu piłę,
czy jest zoptymalizowane pod gry? Bo zrobić scenkę, a zrobić taka samą scenkę, która nie będzie chodzić w grze jak ruski czołg to 2 sprawy.
źródło: comment_16486280745oaxqWvS3C8QxEe6xZ6Tnr.jpg
Pobierz

Komentator
od 05.04.2017
Rocznica
od 23.05.2025
Mikroblogger
od 20.01.2016
Król Wykopaliska
od 07.03.2023
Regulamin
Reklama
Kontakt
O nas
FAQ
Osiągnięcia
Na plus wizualnie jest bardzo dobrze, mega mi się podobały efekty podróży między światami. Sceny walki Stranga w sumie też (ale tylko Stranga).
Film na jeden
Waititi tak, ale Gunn to może nie koniecznie. Ja właśnie sporo spodziewałem się po Strange 2 ze względu na reżysera - Sam Raimi, który odpowiada za oryginalną trylogię spider-man która była taka filmowa. Recenzje na razie dobre, ale bez jakiś rewolucji odrodzenia.